Hjälp Svingbussningar E-typ

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
stenis

Hjälp Svingbussningar E-typ

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver hjälp med vart man kan få tag på svingbussning till en E-typ
hålet i svingen är 26 x 33 mm och sving axeln är 12 mm <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det beror väl på, var du boar :?: <!-- </EdIndex> --></div>
stenis

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag bor i värmland men det går väll att skicka ? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo men i värmland har väl posten slagit igen på vintern :D

Det fanns 2 st på Dione i byhåla <!-- </EdIndex> --></div>
stenis

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja men hit kommer tomten med släden och julklappar så får väll se om jag får ett par bussningar :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
stenis

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ni nån adress till Dione i byhåla <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hört talas om eniro :?:

http://gulasidorna.eniro.se/query/what/cs/search_word/dione/district_codes/3358/geo_area/Uppsala <!-- </EdIndex> --></div>
stenis

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo vi har även vi eniro men de verkar ha dålig ordning på sina servrar i by håla för deras hemsida går inte att komma in på :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På den firman har dom knappt uppfunnit datorer, du får ringa dit på måndag och beställa, då springer dom ut på lagret o kollar :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
frippegubben
Kontakt:

Inlägg av frippegubben »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köpte på Kontima till min E-type, http://www.kontima.se/.

Jag köpte iofs oljebronsbussningar, för jag ville ha lite mindre flex i sidled, men de har vanliga gummivarianter också.
Tyvärr var de lite dyra i frakten, men efter lite tjat så gick det att få skicka pengar direkt och få bussningarna i ett vanligt vadderat kuvert istället! <!-- </EdIndex> --></div>
stenis

Inlägg av stenis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar de verkar ha de rätta grejjerna :P <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar