<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag äntligen fått till att komma in på sidan. Vet inte ritkigt varför det inte funkar på hotellet men här på jobbet funkar de.
Trodde ett tag att dom hade spärrat forumsidor oxå. Hela Kina har ju blockat Facebook och Youtube.
Jag är på jobbresa i Kina denna vecka å shit va elmoppar och elcyklar det finns här, helt sjukt. Och kör som dårar gör dom oxå :S
Jag återkommer med bilder lite senare... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kina skulle vara skoj att besöka. Ska bli spännande att se dina bilder.
Hoppas du får en fortsatt trevlig jobbresan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Häftiga bilder!
Vilken jäkla julgran, den var överarbetad minst sagt.
Ser ut som cykeln fraktat sand eller betong, i så fall stakars cyklist. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja, i södra kina är det mest dom har den galna synen på djur. där äter man allt som har ögon, vilket gör att man ser allt som mat i sin tur, så man skiter ju fullständigt i hur man behandlar sin "mat". <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På lördag bär det iväg igen till Kina-land.
Får se om man hittar nått annat roligt den här gången... <!-- </EdIndex> --></div>