<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men nä,,,är man int snygg så säjj.....ta däj en hojt ska du se att jag blir snyggbert... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grannen kommer att vinna den här omröstningen med flera hästlängder.
Alla andra har ju snygga eller skojiga avatarer, Grannens är ju så grotesk att den blir rolig. <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Grannens avatar är klart den fulaste
Ja faktiskt lite läskig och äcklig. Man blir nästan rädd
Hade inte dr.novolette bytt för några dagar sedan hade han varit med och konkurrerat med Grannen helt klart
Men det återstår en del tid så man vet aldrig det kan komma en upphämtning av någon, konkurrensen är trots allt hård <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tycker att det är synd att inte dom gamla avatarerna blir kvar på gamla jnlägg
En del (läs doktorn och grannen) har ju haft några olika , man minns ju nte alla <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:jag tycker att det är synd att inte dom gamla avatarerna blir kvar på gamla jnlägg
En del (läs doktorn och grannen) har ju haft några olika , man minns ju nte alla
Håller med! Det hade varit klart bättre om de gamla inte byttes ut <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60