<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det värt att lackera om en mustang cobra1000 77a
tänkte länmna in den på nobelskolan karlstad skulle få tillbaka den i orginal kulör å alla stripes.... för 1500-2000:-
Är det vart det eller ska man garage lacka <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste vara kallt och fuktigt dessa dagar iaf, borde inte gå att göra några större världsklassjobb. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker 1500-2000 lät riktigt billigt om det gäller hela mopeden. Det är säkert mindre än halvapriset jämfört med lackfirma. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja skulle man få en lack för det priset skulle jag nog inte tveka en sek. bara kostnaden för mtrl å färg kommer lätt upp i 1500 om man ska ha bra grund/spackel & helt igenom proffsigt mtrl.. men jag tror inte jag skulle vara nöjd med resultatet å lämna bort jobbet å sen är det ju roligare att ha gjort hela renofixningen själv <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker du ska ta erbjudandet, det vill säga om du ska renovera seriöst, annars kan du blåsa på lite själv <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo tänkte göra helrenovering på den har gjort lite då och då med den ex i sommaras renoverahela motorn kvalitets lager, drog nytt elsytem, riktade ramen för en vecka sedan
en sak vet jag iallafall det är en väldigt bra bruksmoped åker i stort sett dagligen på den <!-- </EdIndex> --></div>
crescent-1228 skrev:jo tänkte göra helrenovering på den har gjort lite då och då med den ex i sommaras renoverahela motorn kvalitets lager, drog nytt elsytem, riktade ramen för en vecka sedan
en sak vet jag iallafall det är en väldigt bra bruksmoped åker i stort sett dagligen på den
Om du använder den så mycket så är den helt klart värd att lägga pengar på.
Kan du inte göra en renoveringstråd om Mustangen? Skulle vara kul att följa.
Jag antar att Nobelskolan är en yrkesskola som tar på sig jobb för att lära sig. I så fall är det ju jättebra att att du får billig lack och att de får mer erfarenhet, men just för att det är en yrkesskola som kanske saknar lite erfarenhet så skulle jag förklara vilka förväntningar jag hade på lackjobbet så de får riktlinjer på hur du vill ha resultatet. <!-- </EdIndex> --></div>