Uppsägning?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Conrad Engström

Uppsägning?

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror jag säger upp mig här på forumet. Att läsa alla inlägg tar för mycket mekartid. Mekar inte ni andra. Tänk att sommaren snart är här och ni har bara suttit och släpat mus, till ingen nytta. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NEJ , så kan du inte göra Conrad .. vad är ett moped forum utan din kunskap . <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Livet består väl utav trevligare saker än bara meka å släpa mus :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är bara en tillfällig topp, i vår när man kan vara i garagen och på vägarna så kommer väl inget hände :D
Men Conrad, du får inte försvinna :( <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snälla, ställ er frågan: Vad vore erat liv utan Conrad? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser man bara till att planera dagen så funkar de :P Funkar oplanerat med men blir väldigt rörigt:P
Jag sitter på 4a forum dagligen, 2 som ja bara kollar anonnstrådarna i o så ett som jag är jäkligt aktiv i + detta :)
Tycker inte du borde säga upp dig, ta en paus kan du ju göra om du känner för de. Men inte lämna :O Hoppas du stannar! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trodde du skrev lapat mus :oops:
Nee inte får mektips/trimkungen ge upp :shock:
Som sagt bara en topp i skriveriet..Gällandes mig själv, sitter jag här halvlam så har jag inget bättre för mig än att skriva inlägg. sorry..
Å jag tycker faktiskt det är skitkul :D att man kan sitta i soffan å få socialt umgänge med hela sverige (å tom. Finland) ist för att glo på ngt tröttsamt TV program.
Så tack alla forummedlemmar för att ni hjälper mig i mitt tillfrisknande thumb_up
Men sen när jag väl blir frisk då drar även jag om inte för gott.. men kommer nog bli betydligt oftare frånvarande.. :D
/Dr <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror att doktorn narras...inte har du annat för dig än sitta å slicka röv...o du lame... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->halvlam om jag får be.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Re: Uppsägning?

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jag tror jag säger upp mig här på forumet. Att läsa alla inlägg tar för mycket mekartid. Mekar inte ni andra. Tänk att sommaren snart är här och ni har bara suttit och släpat mus, till ingen nytta.
Nu vet jag inte om du menar allvar eller skämtar?
Man behöver ju inte läsa de inlägg som man inte är intresserad av. :wink:
Själv är jag sjukpensionär och mekar när kroppen orkar. Därför är det kul att också kunna snacka lite strunt med andra på Allmänt snack då man inte orkar upp ur stolen. Det är ju det sektionen också är till för, ett ställe där vi kan prata om allt möjligt och lära känna varandra lite bättre oavsett var i landet vi bor.
Det skulle i alla fall vara jättetråkigt om du inte vill vara kvar g.g.a att för få har något att rapportera från moppemeket Alla har ju inte varmgarage heller å det är en väldans kall vinter. :cold: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä conrad inte får ddu ge upp, tror som de andra att det är tillfälligt detta :) blir nog lugnare här när solen kikar fram å värmer igen.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där går jag inte på Conrad, du narras.

Men jag ska pigga upp dig med en bild på ditt favoritmärke. :D :D :D

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kan ju inte vara i garaget jämt, finns annat i livet också.
Sen har även jag haft tok för kallt i mitt garage en tid, men nu har det blivit mildare så jag var ut igår kväll och skruvade lite. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Re: Uppsägning?

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jag tror jag säger upp mig här på forumet. Att läsa alla inlägg tar för mycket mekartid. Mekar inte ni andra. Tänk att sommaren snart är här och ni har bara suttit och släpat mus, till ingen nytta.
Conrad!
Först och främst är jag glad att du skriver "Jag tror jag säger upp mig....".
Det innebär förhoppningsvis att du överväger frågan.
Faktum är att just detta faktiskt flög i mig häromdagen när det blev explosion i skrivandet d.v.s. att de med störst intresse för just mopparna skulle tröttna.
Jag har bidragit till detta skrivande jag med och jag vill absolut inte skylla på andra.
Det finns ju tre forumsavdelningar som i stort sett bara handlar om just moppar och jag önskar att du finns kvar där som den mentor jag har sett dig som här på forumet.
Jag är också helt övertygad om att de allra flesta håller med mig.
Dina kunskaper är oerhört värdefulla och du har ju visat att du dessutom kan och vill dela med dig av dem. Det vore mycket ledsamt och beklagligt om du hoppade av.
Hoppas jag lyckats få dig på spåret igen och jag vädjar till dig.
Conrad, håll ut men strunta i det som inte är intressant! :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För f-n svik inte generationen Conrad , och jag håller med om att det blev en hunnans fart på skrivandet, men jag har som sagt inte värmen på för jämnan, Mvh Alf :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar