Rat Rod drar ifrån 2x vipers med miss på 2ans växel :)
-
Rat Rod drar ifrån 2x vipers med miss på 2ans växel :)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.youtube.com/watch?v=iORqmZk06sI
Killen som kör är från nyköping, och har byggt bilen själv. <!-- </EdIndex> --></div>
Killen som kör är från nyköping, och har byggt bilen själv. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Är det skönt o åka någon bil överhuvudtaget utan fjädring? Nä...känner inte killen, utan de är syrran som gör. <!-- </EdIndex> --></div>PipaZ skrev:Ofyf*n va frän!
O att den är reggad o besiktiad i de skick den kör på strippen med är ännu fränare! O den gick ju som skam! Har du några tider på va den gör på 402m?
Sen är de nog inte så skönt o åka ratrod, men fränt är de!
-
Kan du försöka få reda på om det är hederliga grejer han har använt eller om det är nya fina grejer på fram o bakvagn? <!-- </EdIndex> --></div>
Kan även ha o göra med att den antagligen är ett helvete o köra, stumm, sänkt, ser inte så mycket och den väger nog inte så möe heller så de släpper ju bara han gasar liteNeifelheim skrev:växelspaken är ju minst sagt lång...kan ha o göra med det???

Kan du försöka få reda på om det är hederliga grejer han har använt eller om det är nya fina grejer på fram o bakvagn? <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- alf-johan
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Ja Billy det ser jag ocksåbillykid skrev:SachsMekarn skrev:Kanske taskig synkning i lådan! Men det är ett jäkla krutpaket. Men det står att han är från Mora.
Känner igen vägen...först åker han in mot Mora rondelen sen ut ifrån den mot Rättvik......

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- Kontakt:
-
Jajjemen, visst är det Emanuels bil...jag känner han inte personligen utan det är systern min som pratar med han. hehe <!-- </EdIndex> --></div>cobra karlsson skrev:Är det inte emanuels bil detta har själv åkt med dessa muncielådor och är dom lite rassliga i reglaget så får man ett helvete rent ut sagt.