<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Första konserten i det nyinvigda Globen... Med Gary Moore .. mkt strul den resan hmm punka på folkabussen <!-- </EdIndex> --></div>
M var bra i BBM. Här en låt med lite moppeanknytning. Finns massor av bra låtar.
För er som inte vet eller kommer ihåg. Cream var en grupp som bestod av Eric Clapton, Jack Bruse och Ginger Baker. Efter många år när Cream varit nedlagt så startades BBM dör Clapton ersatts av Gary Moore.
BBM gjorde jäkla massa bra musik, bara att leta vidare på You Tube eller Spottify.
Kanon!!!
M, RIP..... <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mr. Moore har alltid varit lite speciell för mig..1990 träffade min blivande fru för första gången å bjöd upp henne till hiten "I still got the blues for you" sedan dess har Garys låt varit lite av "vår sång" men tyvärr flyttade vi isär i höstas så det blir lite som en "end of an era" på ngt sätt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Garry Moore är en av mina stora idler när det gäller musik, riktigt fin gittarr, har några låtar med honom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lira han med Thin Lizzy eller har jag missuppfattat det? Synd att han är borta, gillar hans musik. Gilla särskilt plattan Wild frontier.
Kom och tänka på att jag såg han som förband till Queen på Råsunda 1986, hela betongläktaren gungade när Queen spela kom jag i håg. <!-- </EdIndex> --></div>