<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är ju den enda årstiden de där bilarna kan sladda.. låt 740 raggarna ha lite kul iaf. <!-- </EdIndex> --></div>
men på raksträckor med full sikt kan det väl hända att man skulle se ett möte eller ???
jo kan så vara men jag kan ändå inte tycka lekstuga i sådana situationer är rätt olyckor kan hända ändå..måste ju finnas områden utan övrig trafik att ha lite kul å sladda på.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns dom som sladdar som idioter var som helst, medan det finns idioter ( läs jag ) som sladdar då det finns sikt och på parkeringar. har man en 140:a så har man <!-- </EdIndex> --></div>
NRoos skrev:Finns dom som sladdar som idioter var som helst, medan det finns idioter ( läs jag ) som sladdar då det finns sikt och på parkeringar. har man en 140:a så har man
245 går bra det med. Men inget slår att köra på sjöis <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag leker oftast i näreten av fler bilar det är roligare när det är nära
och ibland blir det plåtkontakt men man kan ju inte vara rädd om bilen då kan man lika bra sluta <!-- </EdIndex> --></div>
men på raksträckor med full sikt kan det väl hända att man skulle se ett möte eller ???
jo kan så vara men jag kan ändå inte tycka lekstuga i sådana situationer är rätt olyckor kan hända ändå..måste ju finnas områden utan övrig trafik att ha lite kul å sladda på..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säkerhet kallas det.
Raksträcka eller inte, det stod trots allt reportrar efter vägkanten. En olycka händer väldigt lätt. <!-- </EdIndex> --></div>