<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min ärrade krigare från -74. Den ska få genomgå en total "rullande" make-over.
Har rätt dämpare, en fräsch tank och ett komplett framnav med fungerande mätardrivning liggande.
Ska göra den guld <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
ilogurra skrev:Tror ja ska byta sachsen mot en uch
Byta bort Schas mot Puch är nog det bästa beslut man kan göra, win-lose situation, den stackarn som får schas har dragit nitlotten <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min sambo´s 15 års moppe; En prima patinerad orenoverad 2 vxl Puch Florida -64:a (samma prima årsmodel som jag själv & sambon). Fortfarande i hennes ägo. Köres dock av mig och hennes söner.
Fantastisk att köra, tyst å fin å 38 kmh toppfart med 90+ kg förare.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilka skönheter ni har alltså!!!.... Jag får ta & sätta ut Zundappen & DBSen på annons & få ihop lite kulor till en Puch.... Dom e helt klart mäktiga!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska jag vara ärlig så tycker jag nog att en Folrida är den optimala veteranmoppen.
Går att få lite lagom fart i med god komfort MEN fortfarande ser den ut som en moppe och inte en MC-wannabe... <!-- </EdIndex> --></div>