övergivna fordon

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
bigge

övergivna fordon

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tänkte att de kunde va skoj att se vilka bilar lastbilar bussar moppar motorcyklar som bara blivit lämnade ute i skogen och stått där ett tag :D

så tänkte lägga in en bild på en opel som står i skogen hemma :)
otur nog dog telefonen jag fota med så jag fick bara ett kort :(
Bild

Uploaded with ImageShack.us
huven ligger under snön dörren med och soffan är ut sliten!
när vi va små så hitta vi massa konserv burkar och kehurp i bilen

nycken och motorn sitter i så om någon vill ha den ta med 4 nya däck staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte konstigt att jag älskar Opel, formerna ja allt är ju underbart :!:

Dock en konstig slogan "Köp en Opel bli belåten, se naturen genom plåten", vet inte var dom fick den ifrån :P <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha de finns inget i plåt väg i den :D lyftrer man i taket så kan man nästan få loss karosen <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet vart det finns massa vrak.....alltid kul o se, men man blir lite illa till mods när man får se att dom bara blivit lämnade....var till och med ute i dag o hittade en gammal monark ram....får se om jag hittar mer skrot när våren är här. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar