<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla in dessa bastarder, det syns tydligt att droganvändande politiker har varit i farten när det gäller Holländska mopedregler. Bilderna är lånade från www.mopedarmy.com
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha-ha...nog att det inte är fjäderverk på dem oxå, ser rätt löjligt ut med pedalstart på sportmopparna... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är du alldeles säker på att det är Hollänska mopeder? Jag har för mig att mopederna från Holland har vita bakskärmar i alla lägen. (Även det en mycket besynnerlig regel!)
Jag skulle gissa att de mopederna som är på bilderna är Brittiska Sports Mopeds.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He, he! Puch Magnum var ju helt fruktansvärt fel. Båda Yamahamopparna var riktigt snygga om man bortser från pedalstarten...
På tal om det. Vilken länk S_Compact! En hel origie i FS1'or. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:bike_pedalare: det ser ut som dom kommer från hella värden
där det finns ett par svenskar med där
vad tror ni om den här
det är lite cheva stuk över bakdelen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har aldrig sett något liknande!
Bakpartiet såg inte riktigt ut att höra ihop med frampartiet.. <!-- </EdIndex> --></div>