Diverse delar säljes zundapp, MCB, Puch, SM50

flora

Diverse delar säljes zundapp, MCB, Puch, SM50

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Diverse delar säljes bl a hastighets mätare raketare, mustang eller florida.
Bakdrev special tillverkat 34 kugg till E-Type och SM50 helt nytt, bakdrev F50 nytt mm.mm
Har även ett jättekort insug som passar på Superterm cylinder, gjort till Mamba för att slippa dra ut förgasaren på sidan, jag hade det ihop med en Dellorto 20mm
http://www.blocket.se/ostergotland/Moped_delar_Zundapp__Puch_OCH_Sachs_32668466.htm?ca=14&w=1

Motorn SÅLD
Cylindern SÅLD
Oplanad päron topp SÅLD
Puch skärm SÅLD
Dom korta stötdämparna SÅLDA
Drevet till E-Type och SM50 SÅLT <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åhå, Dappegrejer!

Skulle behöva en sån där växelpedal, känns lite jobbigt att köpa en hel motor för denna. :roll: Kan du inte sälja den löst? Har redan 2 såna tidiga 60-talsmotorer.... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Åhå, Dappegrejer!

Skulle behöva en sån där växelpedal, känns lite jobbigt att köpa en hel motor för denna. :roll: Kan du inte sälja den löst? Har redan 2 såna tidiga 60-talsmotorer....
Kan hända att jag har en som ligger i ett hörn o skäms...att jag inte visste detta tidigare <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säljer helst hela motorn annars får den som köper motorn problem med att hitta en sån spak, vad jag vet finns det inte nytillverkade med den lilla hålet? <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känner en som har en sådan i min jobbarrygga till övers. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar