<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en moppe med akut behov av mycket kärlek och tänkte kolla om det finns något intresse för den. köpt den av en arbetskamrat som pillat o donat med den, satte ihop den förra sommaren för och testa om den ville vakna till liv vilket den gjorde men kom tyvärr inte längre
[img][img]http://img826.imageshack.us/img826/8049/abcd0009n.jpg[/img]
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet inte vad en sådan går för, kan ingenting om gammla moppeder å sånt så kom med förslag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den är nog en smula för långt bort för mig annars en trevlig moppe.. för visst bor du i götet? <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lagom avstånd för mig och intresserad är man, men jag vill gärna veta vad det kostar innan jag köper något eller en riktig auktion som man vet när den slutar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Släng i väg ett ärligt bud på den så kan vi diskutera, vet som sagt inte värdet och den måste ju ses och inspekteras, är ju inte nyskick precis <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som pangerva sa så hade det varit trevligt med en prisindikation, som köpare vill man ju betala så lite som möjligt och som en säjare vill ju ha så mycket som möjligt.
Men jag drar väl till med ett bud då, 2000:- så hämtar jag den direkt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->k, hade väl hoppats på bud i miljon klassen men gilla va Neifelheim sa så säger 5000 lappen så e den din. <!-- </EdIndex> --></div>