Första vurpan...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
johnnyholly

Första vurpan...

Inlägg av johnnyholly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sedär ja!

var ute idag och provkörde moppen som jag har renoverat under vintern... Efter lite förgasarinställning och rengöring och en ny soppakran så funka den fin fint... En rejäl tur blev det och när jag hade kommit fram till garaget och låst där skulle jag åka ner till huset.
Tyvärr hade bostadsrättsföreningen INTE sopat bort allt grus på parkeringen!
Moppen flög åt ett håll och jag for åt det andra...
Lite skrapade knän och händer blev resultatet. Tur att jag hade hjälmen, på pakethållaren :oops:

Men till det sura hör att jag får plocka ner moppen igen och rikta den... igen! :( <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sen när började man rikta moppar :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste ha varit en Kärnan..vekaste ramkostruktionen jag skådat! Pressad plåtram i 1mm plåt å i och med det så även motorfästet..den moppen var vriden åt flera håll.. <!-- </EdIndex> --></div>
johnnyholly

Inlägg av johnnyholly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D haha, rikta kanske var att ta i... men svingen fick sej en kyss o fotbryggan är mer sne än rak

En sketen gammel compakt är det :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tråkigt att behöva göra om jobbet man redan gjort...
Jag vet för man har ju tappat nylackade delar i golvet! <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en tidig morgon med underkylt så fick jag känna mark med moppen. Mitt i en korsning. Inga skador som tur var. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
johnnyholly skrev::D haha, rikta kanske var att ta i... men svingen fick sej en kyss o fotbryggan är mer sne än rak

En sketen gammel compakt är det :lol:
Jasså, ja då är det bara att sparka till grejorna och åka vidare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur rätar du svingen min e lite sne :( <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar