Mopeddelar
Mopeddelar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Efter den 31/3 skulle ju 10 prosenten försvinna.Och delarna bli billigare överlag hos Ettansmopeder.Jag tycker att han har lagt på TEX på avgasystem?.Men han vill väl tjäna nu när det börjar bli vår?.
MVH/Valter. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
Re: Mopeddelar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nej tack... Priserna är under säkning, men kommer dock inte dumpa priserna. Har börjat importera en hel del själv därav så sänks det lite allt eftersom medans vissa delar höjs pga av att leverantörerna höjer priser m,m.
och du Valter? jobbar inte du för du ska tjäna pengar och ha råd med tex mat, el osv? det gör jag iafl. och då måste man ha nån krona över.
Eller vad tycker ni? <!-- </EdIndex> --></div>
Ska vi nu börja tjata osv igen?valter skrev:Efter den 31/3 skulle ju 10 prosenten försvinna.Och delarna bli billigare överlag hos Ettansmopeder.Jag tycker att han har lagt på TEX på avgasystem?.Men han vill väl tjäna nu när det börjar bli vår?.
MVH/Valter.
Nej tack... Priserna är under säkning, men kommer dock inte dumpa priserna. Har börjat importera en hel del själv därav så sänks det lite allt eftersom medans vissa delar höjs pga av att leverantörerna höjer priser m,m.
och du Valter? jobbar inte du för du ska tjäna pengar och ha råd med tex mat, el osv? det gör jag iafl. och då måste man ha nån krona över.
Eller vad tycker ni? <!-- </EdIndex> --></div>
mopeddelar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Annonsen var att ifrån igår 31/3 så försvann 10% rabatten.Därefter så sänks butikpriserna överlag sägs det.Men det blir allså inte på alla varor som jag förstår.
-
- Kontakt:
Re: mopeddelar
Tids nog blir det så.. ( Du vet Rom byggdes inte på en dag) <!-- </EdIndex> --></div>valter skrev:Annonsen var att ifrån igår 31/3 så försvann 10% rabatten.Därefter så sänks butikpriserna överlag sägs det.Men det blir allså inte på alla varor som jag förstår.
MVH/Valter.
Re: Mopeddelar
Jag kollade runt lite på din hemsida för några veckor sedan och tyckte det var mycket bra priser. Jag bor inte så ruskigt långt ifrån och tittar in till dig så snart jag får ärende åt det hållet.
Norrhult är inte så långt från Åseda. Där finns ett vackert Folkets Park och jag var där och lyssnade på Lasse Lönndahl och Towa Carson i slutet av åttiotalet. <!-- </EdIndex> --></div>
Självfallet måste du ha lön för ditt arbete. Vad skulle annars vara meningen med firman?ettansmopeder skrev:Eller vad tycker ni?

Jag kollade runt lite på din hemsida för några veckor sedan och tyckte det var mycket bra priser. Jag bor inte så ruskigt långt ifrån och tittar in till dig så snart jag får ärende åt det hållet.
Norrhult är inte så långt från Åseda. Där finns ett vackert Folkets Park och jag var där och lyssnade på Lasse Lönndahl och Towa Carson i slutet av åttiotalet. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
mopeddelar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag missunnar ingen att tjäna pengar.Det var själva annonsen som jag funderade över.Men har fått ett svar på det nu.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Valter
din fråga är klart berättigad.
jag tolkade det som att priserna sänks direkt därefter.
ska man hårddra det så kan ju "därefter " vara om tjugo år.
och varför börja snacka om att tjäna pengar ????
det är väl för sjuttsingen ingen som ens nämnt nå´t om det !
men men, vi är olika kan man väl säga.
Janne <!-- </EdIndex> --></div>
din fråga är klart berättigad.

jag tolkade det som att priserna sänks direkt därefter.
ska man hårddra det så kan ju "därefter " vara om tjugo år.
och varför börja snacka om att tjäna pengar ????
det är väl för sjuttsingen ingen som ens nämnt nå´t om det !
men men, vi är olika kan man väl säga.
Janne <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
Re: mopeddelar
<!-- </EdIndex> --></div>
Ja Valter du har helt rätt, lite konstig formulering på annonsen, att priserna överlag skulle sänkas, men så höjs dom istället, på vissa saker, ja du Valter det där med gungorna och karusellen, är ju bekant, det är ju bättre att vara rak, slut på rabatt ,för jag gör en ny prissättning.valter skrev:Jag missunnar ingen att tjäna pengar.Det var själva annonsen som jag funderade över.Men har fått ett svar på det nu.
MVH/Valter.

min avatarbild : är min gamla "SUKA"