oops..det blev en motorshow..

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

oops..det blev en motorshow..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motorhysterikerna kom på att med kort varsel anordna en motorutställning.
Dom hörde av sig till mig bara ngn dag innan å frågade om jag kunde ställa upp med något.
Så jag drog dit Harleyn m holk sen hade jag ngr mopeder på lut även mamma å barn Bigwheel fick hänga med för dom räknas ju numera som veteraner med sina 25år på nacken å det är ju inte så många som sett såna irl..
Jag skruvade även ihop syrrans trike så hon kunde ställa ut den med..
Tyvärr så glömde jag minneskortet så jag fick fota idag när jag var å hämtade prylarna..här är ett axplock. Mopedmässigt var det inget att se jag sket även i att ta dit mina moppar. orkade inte åka flera vändor med släpet å det fanns redan ngr moppar där..den enda fräna i moppeväg var en Monark cross.
I det stora hela en hyffsad utställning med många bilar/hojar uppdelat i flera hallar

Bild
Bild

<a href="http://img696.imageshack.us/i/dsc027923375679.jpg/" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink">Bild
</a>Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
polarns patinerade Cad med raggarhäng å jättehjul cool 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Ekstam

Inlägg av Ekstam »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevliga bilder :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Brandbilen var ju riktigt skoj att se, men din polare hade en najs cad med härlig patina.
Jag behöver väl inte nämna att NV var en fröjd för mitt öga, även om den inte var hundra enligt original. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig blandning på fordon! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å en Austin (köttbulle). En så har jag åkt många mil i baksätet på som liten snoris. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:Å en Austin (köttbulle). En så har jag åkt många mil i baksätet på som liten snoris.
Står en köttbulle i min fars garage....som en gocart. motorn väger ingenting. haha <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar