ska ju va invändigt då verkar lite låg utan framstolarna... tror han skulle dra ihop fjädrarna lite under utställningen 1 maj.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snyggt! populärare och populärare att modifiera caddy och pick-up'er, skoj att se. minns en caddy (vw motsvarighet till skoda pick-up) som va lackad candy orange och flake svart uppe på. fast det va den med plåtkåpa som man inte kan ta av <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir nog att kåpan får sitta på sen jag köpt skodan oxå.. det är ju en perfekt täckt bil för moppetransport till rallyna och träffarna.. dessutom har den ju dragfästet så det går att hänga på moppetrailern om det behövs.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har för mig att vanliga original BMW E30 fälgar passar rakt på och breddar typ tre tum utåt. Om det kan vara nåt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hälsa Emil : Snyggt jobbat!
Kommer att sitta som en smäck med Crescent loggor på den.
Det skulle faktiskt vara riktigt snyggt med BMW fälgar på som Lolaola skrev, om man vill lägga lite extra kosing på den vill säga. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror inte att en golf eller någon av dess systerbilar blir specielt trevlig att köra med bmw-fälgar.
Man bör nog ha fälgar som fortfarande ger en negativ styrradie.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säkert rätt där då BMW har annorlunda fälgar eftersom de är bakhjulsdrivna.
En annan av mina mekarhobbies är släpvagnar och fälgar från framhjulsdrivna bilar passar aldrig hur fina de än är i skick och utförande. De har för djup inpressning så de går emot flaket före navet. <!-- </EdIndex> --></div>
erlan skrev:Tror inte att en golf eller någon av dess systerbilar blir specielt trevlig att köra med bmw-fälgar.
Man bör nog ha fälgar som fortfarande ger en negativ styrradie.
erlan
Gött och läsa att någon fattat hur det ligger till.
Att förändra fälgarnas inpressningsdjup på en bil med McPearson ger katastrofala resultat. Kan t.o.m. bli livsfarligt att köra. På bilar med annan framhjulsupphängning kan något tiotal milimetrar funka bra men inte alltid. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60