SHRA Ö-vik 1 maj
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
SHRA Ö-vik 1 maj
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som rubriken lyder, SHRA utställning 1 maj Örnsköldsvik, åhlensgaraget.
Blir mycket roliga fordon har jag hört å så klart mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>
Blir mycket roliga fordon har jag hört å så klart mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo det börjar ju kännas i kroppen nu att det bränns...blir att bygga moppemonter imorrnkväll...
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har tillbringat morgonen igaraget för att få ihop utställningen på ett å samma ställe..
typarna gillade solljuset...

garaget börjar ju bli lite välfyllt tur bangbusen finns

blir ett raketvrak i *verkstadsmontern*

standar med belysning ingår oxå i det hela...
typarna gillade solljuset...

garaget börjar ju bli lite välfyllt tur bangbusen finns

blir ett raketvrak i *verkstadsmontern*

standar med belysning ingår oxå i det hela...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäklar vad Crazyn glittrar!
Kommer säkert att bli en kanon utställning med allt jobb som du lagt ner!
Förbaskat
att jag är dålig, igeeeen.
Känns inte roligt att behöva vara hemma och lämna er andra och speciellt dig med allt tidkrävande förberedande.
Fota nu utav bara den och gärna från ikväll oxå, så får jag vara med på ett hörn i alla fall. Hälsa "gubbarna" från oss! <!-- </EdIndex> --></div>

Förbaskat

Känns inte roligt att behöva vara hemma och lämna er andra och speciellt dig med allt tidkrävande förberedande.
Fota nu utav bara den och gärna från ikväll oxå, så får jag vara med på ett hörn i alla fall. Hälsa "gubbarna" från oss! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
jo nog glittrar crazyn rätt friskt nu i solskenet..
jo det är klart jag hoppas att lyckas med utställningen å försöka få en så kul monter som möjligt tror nog att Kalle å Hasse hjälper mig med det....
Men ingen rår ju på sjukdom jossan så känn ingen oro för det här..utan krya på dig, det lär nog bli fler pådrag i sommar..
ska hälsa *gubbarna* när dom kommer hit.. 
ska givetvis försöka fota lite under kvällen/nattens gång..
sitter å väntar att Emil ska ringa nu snart för projekt skoda pickup..många järn i elden blir det...
talade med honom tidigare idag så jag vet att han inte sovit nått i natt..utan skruvat in i det sista...detta kallas visst i sista minuten tror jag..
Raketsport skrev:Jäklar vad Crazyn glittrar!Kommer säkert att bli en kanon utställning med allt jobb som du lagt ner!
Förbaskatatt jag är dålig, igeeeen.
Fota nu utav bara den och gärna från ikväll oxå, så får jag vara med på ett hörn i alla fall. Hälsa "gubbarna" från oss!
jo nog glittrar crazyn rätt friskt nu i solskenet..

Men ingen rår ju på sjukdom jossan så känn ingen oro för det här..utan krya på dig, det lär nog bli fler pådrag i sommar..

ska givetvis försöka fota lite under kvällen/nattens gång..

sitter å väntar att Emil ska ringa nu snart för projekt skoda pickup..många järn i elden blir det...

![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lycka till Raketaren
.Har bara en fundering om din orangea E-type .Det ser ut som framgaffelen är lite intryckt .är det så eller bara en synvilla .vill inte gnälla bara en fundering .

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
.Har bara en fundering om din orangea E-type .Det ser ut som framgaffelen är lite intryckt .är det så eller bara en synvilla .vill inte gnälla bara en fundering .

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D får hoppas det är en synvilla..ska kika lite på den när jag kommer till utställningen imorrn... 
underbara fordon med hög standard på årets Shra..
snacka om glitter å glamor...bilder kommer så småningom...

underbara fordon med hög standard på årets Shra..

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->eftersom det jäkla skitprogrammet jag lägger över kort med bara jäv%¤# så lägger jag in bilder utan att lägga in text hade gjort nästan färdigt när det j"¤%! programmet raderade alltihop..orkar inte skriva om all text igen...
är nästan omöjligt att jobba med det..la in lite kort text efteråt..

crazyn på plats...

min 2000 och kjells scoterett

Kalles och Tommys fina puchar olika modeller av florida..

partner invalidmoppe i ganska ovanlig tappning...

Monas nästa MC gissar jag
kan extrautrustas med stege... 

detta vore kanske ett alternativ 5 hjulig trike..

Emils jobb har nått sitt slut..speciallack och inredning på bara 20 dagar..sover aldrig karln..

denna ratrod vann för bästa monter, fick dessutom Bosse bildoktorns specialpris.. lägg märke till datorn i bensinpumpen..den levererade mp 3 musik till högtalaranlägget i montern...
två priser till Bjästa Jättekul!

kommer mer bilder senare..orkar inte med mer tinyPic just nu..

crazyn på plats...

min 2000 och kjells scoterett

Kalles och Tommys fina puchar olika modeller av florida..

partner invalidmoppe i ganska ovanlig tappning...

Monas nästa MC gissar jag

detta vore kanske ett alternativ 5 hjulig trike..

Emils jobb har nått sitt slut..speciallack och inredning på bara 20 dagar..sover aldrig karln..

denna ratrod vann för bästa monter, fick dessutom Bosse bildoktorns specialpris.. lägg märke till datorn i bensinpumpen..den levererade mp 3 musik till högtalaranlägget i montern...

kommer mer bilder senare..orkar inte med mer tinyPic just nu..

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder och starkt jobbat! Kan du ens stå på bena efter den här sista veckan eller?
Mona håller på att snickra på en stege till "Boss Hossen"
RatRoden hade riktigt frän monter.
Kolla här: http://www.postimage.org/
Där kan du lägga upp bilder på samma sätt som vi gjorde förut och som på V.I.P'en. Bilderna blir små, men klickbara och du kan ladda upp flera bilder samtidigt.
Du får fortfarande kopiera koden och klistra in i textfältet så det sker inte automatiskt.
Här har jag skrivit en komplett guide:
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6072&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Mona håller på att snickra på en stege till "Boss Hossen"
RatRoden hade riktigt frän monter.
Kolla här: http://www.postimage.org/
Där kan du lägga upp bilder på samma sätt som vi gjorde förut och som på V.I.P'en. Bilderna blir små, men klickbara och du kan ladda upp flera bilder samtidigt.
Du får fortfarande kopiera koden och klistra in i textfältet så det sker inte automatiskt.
Här har jag skrivit en komplett guide:
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6072&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he klart det är lite jobbigt med ryggen för mig just nu.. har dessutom börjat känna av en förkylning som grädde på moset..men det lär väl ge sig så småningom
blir nog inget moppeskruvande på nån vecka i allafall, tycker ändå att monterbygget blev skapligt i slutändan...ska försöka mixtra lite med mer bilder på det hela.. 
förstår att Mona fick bråttom att börja snickra
är ju en rätt brutal hoj *boss hossen*
Gänget med ratroden kom ju här i från bjästa är visst nån fritidsgård som håller på med det hela.. som sagt kommer mer bilder har ju en hel del på vackra bilar oxå..

förstår att Mona fick bråttom att börja snickra

Gänget med ratroden kom ju här i från bjästa är visst nån fritidsgård som håller på med det hela.. som sagt kommer mer bilder har ju en hel del på vackra bilar oxå..