Unik Yamaha DT Hyper/Sprint
Unik Yamaha DT Hyper/Sprint
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/skaraborg/Unik_Yamaha_DT_Hyper_Sprint_33551728.htm?ca=13&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man fråga varför du säljer den redan? 
Synd att jag inte bor i närheten för då hade jag nog varit spekulant, för det är en riktigt häftig maskin
Lade upp min Folkracebil på blocket under bytes en gång för att se hur stort intresse det fanns. Blev helt nedringd av folk som ville byta mot "Nästan fungerande gräsklippare" och andra nästan värdelösa saker..... Då blev jag nästan -->
<!-- </EdIndex> --></div>

Synd att jag inte bor i närheten för då hade jag nog varit spekulant, för det är en riktigt häftig maskin

Lade upp min Folkracebil på blocket under bytes en gång för att se hur stort intresse det fanns. Blev helt nedringd av folk som ville byta mot "Nästan fungerande gräsklippare" och andra nästan värdelösa saker..... Då blev jag nästan -->

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Haha, jo de finns folk till allt!
Min far skrev för många år sen en annons på blocket på hans 240, stora bokstäver:
BILEN ÄR ROSTIG SOM ETT AS!
Sen kommer de en dunkadunka N*ger o börjar med att klaga på att den är rostig.....
<!-- </EdIndex> --></div>
IntressekollRoos skrev:Får man fråga varför du säljer den redan?

Haha, jo de finns folk till allt!
Min far skrev för många år sen en annons på blocket på hans 240, stora bokstäver:
BILEN ÄR ROSTIG SOM ETT AS!
Sen kommer de en dunkadunka N*ger o börjar med att klaga på att den är rostig.....

- Lasse väss
- Forumsponsor
-
-