<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer att bli Måndagsträffar på kanotcentralen i örnsköldsvik..
återkommer senare om datum och tider.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->första träffen på kanotcentralen i själevad blir måndagen den 30/5 kl 18.00
väl mött alla moppefantaster.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Spännande, jag gör ett seriöst försök att ta mig dit. Gäller bara att skruva ihop nån moppe så jag har nåt att åka på. Zündapp, Raketarsle eller nåt annat. Hmmm..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Suck o pust. Tiden räckte inte till för att få Sexopeden körklar. Gjorde då ett försök med min raket men den vill ju inte hålla kvar ettans växel + att den inte funkade på cykelhållaren.
Skit också. Kanske tar gammelmercan och åker dit och kikar iallafall. Käka en glass med barnen kan man ju göra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->synd att det har jäklats för dig Pälle.. men det kommer ju fler måndagar där.. ska försöka stressa på lite efter jobbet hade ju tänkt ta med mig SM-50 in..men det blir nog å traila den dit blir för stressigt att hinna köra den .. hoppas det dyker upp lite folk där i kväll... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer in lite bilder imorrnkväll på den trevliga träffen på kanotcentralen, blev dessutom lite moppekörning oxå som grädde på moset var väl ett tjugotal moppar med.. nästa träff blir onsdagen den 8/6 bilder kommer som sagt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här kommer lite bilder från måndagsträffen på kanotcentralen tackar Börje, Tommy och alla andra glada mopedister som var där för en trevlig kväll..
hoppas vi blir ett lika glatt gäng nästa gång...onsdagen den 8/6 kl 18.00 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder! Vilken tur att få syna en kusin till La stradan på nära håll.
Vi kommer mest troligen ner nästa onsdag om inget annat inträffar. Vet inte om det blir med eller utan moppar eftersom Mona jobbar natt, men det är ju kul att bara snacka och umgås en stund också.
Raketsport skrev:Fina bilder! Vilken tur att få syna en kusin till La stradan på nära håll.
Vi kommer mest troligen ner nästa onsdag om inget annat inträffar. Vet inte om det blir med eller utan moppar eftersom Mona jobbar natt, men det är ju kul att bara snacka och umgås en stund också.
Blev det en lång tur?
nä blev ju inte en så jättelång tur men kändes ju gott å komma ut lite
jättebra om ni kommer, blir ju en del *moppesnack* nästa gång oxå
*tture* det kommer nog mer bilder var så säker... paparatzin har kommit igång nu... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja väl mött ikväll då alla glada moppedister.. vi ses på kanotcentralen kl 18.00.. blir lite extra bonus i kväll eftersom det kommer att finnas veteranbilar på plats oxå <!-- </EdIndex> --></div>