Vänern runt!

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Vänern runt!

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!

Torsdagen den 2e Juni är vi ett glatt gäng på 12-15pers från Mellerud (Alabama å de 40 rövarna) som ska åka Vänern runt på 3dagar.
Vi åker medsols och tältar första natten i Kristinehamn och andra natten i Lidköping.
Någon som bor i tänkbar färdväg som har nått kul att visa eller en kopp kaffe över eller kanske vill följa oss en bit på vägen, får gärna höra av sig till mig eller skriva i tråden.

0704614278 Mvh Säcken.

lotsofcoffe :scooter: <!-- </EdIndex> --></div>
TobbeHögberg

Re: Vänern runt!

Inlägg av TobbeHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Säcken skrev:Hej!

Torsdagen den 2e Juni är vi ett glatt gäng på 12-15pers från Mellerud (Alabama å de 40 rövarna) som ska åka Vänern runt på 3dagar.
Vi åker medsols och tältar första natten i Kristinehamn och andra natten i Lidköping.
Någon som bor i tänkbar färdväg som har nått kul att visa eller en kopp kaffe över eller kanske vill följa oss en bit på vägen, får gärna höra av sig till mig eller skriva i tråden.

0704614278 Mvh Säcken.

lotsofcoffe :scooter:
Låter som en rolig resa vi är ett gäng som ska köra skagern runt helgen 3-4 Juni och tänkte försöka åka till ånnaboda den 4 e juni som avslut för den som vill det är en sevärdhet.. när ni är i kristinehamn skulle ni ju kunna ta vägen över väse och kolla in rösebäcken <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->provade ringa dig nyss men du kan väl höra av dig te mig. kan nog bjuda på fika här i kristinehamn!! träffar er gärna o kikar på era fordon med mera!! ja finns på 073-8323649 <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Halo!

Ja stod i kassan hos Stig på kvarnkullen när du ringde, men nu har vi ju pratats vid. Mycke trevligt att du kan småvägarna mellan Kristinehamn-Mariestad, exakt den biten var den vi hade minst koll på :D

Vi får höras igen när det närmar sig.

Mvh Säcken <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo jag skall nog kunna vägleda er en bit neråt. några mil kan ja köra moppe sen kan ja rita ut e väg till er till marietsad kanske. trevligt att pratas vid faktiskt!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kaffe står på om ni vill när ni passerar Karlstad,det är bara att tjoa till.
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycke trevligt med vänligt folk :D Om allt går bra under dagen så hinner vi nog stanna i den härliga Guld-staden en stund å fika spocht_winner
Du kan väl skicka ett pm med ditt mobnr, så hör ja av mig under dagen :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->väntar med spänni´ng på o träffa er med era mopeder o eventuellt guida er lite neråt. sukkan får bli guide moppe då!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja detta ska bli extremt trevligt :D Vi har väl kanske inte dom snyggaste mopparna i Världen, men vi älskar att köra dom å ha kul tillsammans. Börjar dock få lite ångest för hur ont i stjärten ja kommer att få, vi har ca 18mil till dig å min sadel är mega-ultra slut i fjädringen cocos_acc.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Säcken skrev:Ja detta ska bli extremt trevligt :D Vi har väl kanske inte dom snyggaste mopparna i Världen, men vi älskar att köra dom å ha kul tillsammans. Börjar dock få lite ångest för hur ont i stjärten ja kommer att få, vi har ca 18mil till dig å min sadel är mega-ultra slut i fjädringen cocos_acc.gif
ta den goaste kudden i sängen då o sitt på. hihi måntro om man ska be tanten baka lite fika bröd till er?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Med tanke på att 90% av oss som kommer väger 100kg+++ så får du lista ut själv om vi gillar fikabröd :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tog en tur nu ikväll på sukkan. den gick fint som vanligt så den får det bli om man ska sällskapa en bit med er!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt :D Ja meka 6tim igår med Alabaman, så den bör va startklar nu..
Idag var vi i väg ett gäng å köpte div camping produkter, visade sig att vi sakna det mesta :lol: Men nu börjar resfebern starta igång lite, är ju en ganska saftig tur vi ska ta på gammal skit :scooter: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla har släpkärror eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte 100% bestämt än, en del vill ha följebil å andra inte så vi får ta ett beslut imorron :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar