<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OJ va bilder ljuger! den e ju skit fräch i verkligheten
Fick med en del grejer, allt e ju inte till mopeden men man tackar å bockar ändå, pröjsa 2000:- för allt så jag hoppas jag gjort en bra affär.
Någon som vet hur jag kan få reda på eller vet vilken modell de e?
Fick även med en cylinder som jag tror inte ens har varit ute på vägarna någon som vet va de e för en (JOFRAB) samt va de e för en topp?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den ändrar färg den rackarn.
Fick även med ett "verktyg" andvänds de när man ställer kolven i nedre läget när den vänder? för att sedan kunna ställa tändningen eller?
Har aldrig haft några sånna här hightech verktyg
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Njaa....Nedre vändläget är väl inte så intressant, men däremot övre kan väl bra att veta vid tändlägesjustering <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha nja de fick bli att jag fick baxa in den i ett av uthusen som fungerar som föråd av sånt som aldrig kommer att komma till användning men man inte kan slänga , (ett gammal timmerhus med jordkällare under) men soffan kan komma väl till pass när man behöver sätta sig å fundera lite
Jag gissar på att de kan vara en 1252:a? med tanke på baklampan osv? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om inte jag såg fel vill säga, men bakhjulet skiljer, Mellan drevet och själva navet är det en distans kan man säga, och de är det inte på 1248an <!-- </EdIndex> --></div>