<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej jag håller på att renovera en raketare 1175 -65 och behöver få tag på ett kedjeskydd men kan inte hitta nåt. finns det nån som har ett eller vet vart ja kan hitta ett hör gärna av er..
dannie37 skrev:hej jag håller på att renovera en raketare 1175 -65 och behöver få tag på ett kedjeskydd men kan inte hitta nåt. finns det nån som har ett eller vet vart ja kan hitta ett hör gärna av er..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gummirören är specifika för just den modellen och är oerhört svåra att hitta, fästena är annorlunda än andra raketarna plåtbiten runt bakhjulet passar från tex qvarna tror även att plåt fästet som sitter på bakhjulet passar från flera modeller. Har jagat nos i flera år har bara den ena på hyllan jagar den andra har satt dit dom jag har nu hjälpligt dvs. klämsa i motorn och bak <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä det e fan inte lätt att hitta kedjeskydd.men pratade med
Nordscand och dom håller på att tillverka kedjeskydd till
Raketarna. Kommer nån gång nästa år.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man vill ha nya hjul och skärmar finns
Det andra moppemodeller som har samma som
Raketaren 1175?? Kollade nordscand men det står
Bara att det är till compacten.. Upskattar alla tipps.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här kommer några bilder på pärlan lackade skärmarna svarta så länge tills ja hittar nya kromade. ska byta sadel.avgassystem.nya hjul ( om det finns ) och lacka om den till vintern...