husvagn

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

husvagn

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->troligen kommer jag även inom kort att ha en liten ADRIA husvagn till salu, har ju fått en köpare som kommer från sorsele och tittar på min hobby.. :) så jag hoppas det blir affär då..

hade sedan tanken att försöka hitta en lämplig och hyggligt frisk Polar 300 att hänga efter pickisen.. :wink: skulle då bli ett perfekt *träff ekipage* åt mig.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller tummarna att det blir affär för dig. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul ide att skriva om ett fordon man inte skaffat än... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Polar 300 är väl inte det lättaste att hitta, i allafall inte billigt :? Men fräna är dom .. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->försöka duger i allafall...skulle vara en kul vagn på moppetureerna runt i sverige.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:försöka duger i allafall...skulle vara en kul vagn på moppetureerna runt i sverige.. :)
Finns en i Skellefteå å Luleååå 8)

http://www.blocket.se/vasterbotten/Polar_300_34195728.htm?ca=6&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har varit och försökt på båda dessa annonser men båda är troligtvis sålda.. nåja får väl hålla ett öga på blocket..hoppas ju få iväg med adrian som kommer i inbyte på hobbyn oxå.. :wink: men det lär nog lösa sig det med isåfall även den vagnen är ju liten och smidig.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->riktiga mjukt designade tvättsvampar..
den som var i Luleå är troligen en vagn som grannen blev erbjuden.
den såldes för 2papp å man blev automatiskt sägvätare efter ett nattligt regn med svaminfektion som följd..
Har för mig att en flytväst ingick i köpet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif är nog säkert en livboj på sidan oxå, men den jag läste om i luleå var helrenoverad , så det kan säkert ha varit ett vrak från början :D oftast brukar ju gammvagnar vara gammla tvättsvampar vilken modell det än är.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För några år sedan på "Bingsjöstämman" så stod där en pytteliten Adria, den hade dom ställt in under ett parytält med förhöjda ben staff_shutup9ou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->prexis som jag tänkt göra med mitt ägg..fast lite seriösare under ett tak ska den stå. Den kommer att bli en sk. innevagn där man kan sitta å mysa med en kopp kaffe utanför vagnen vid ett litet kampingbord å det är alltid bra väder vill ja lova :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp ett täckt släp med bakramp, in med en madrass och gör sällskap med moppen. Och du, stöldrisken av moppen blir minimal (Skulle vara om dom tar hela släpet med innehåll, förstås.) :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä har ju ett täckt släp redan, men tänker ju inte bo idet... :wink: vill ju ha lite mer ombonat när jag ska sova :lol: dessutom är det ju ba att ha gasolen för matlagning..och kyla drycker i kylskåpet.. :mutt: så nog lär jag fixa mig ett turnesläp så småningom... staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då var ju husvagnsaffären på min fina hobby avklarad..paret från sorsele köpte den av mig, tog då denna lilla Adria - 88 i inbyte..har nu lagt ut även den på blocket :wink: får se om någon vill köpa en liten lättdragen vagn..den är fri från fukt, djur och rökfri, nybesiktad och gasoltestad.. :)

Bild

Bild

sen får vi se om jag hittar en 300 så småningom :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var en Polar 300 från 1981 till salu i senaste numret av
Classic motor <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar