AHK Ulva Kvarn Uppsala

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

AHK Ulva Kvarn Uppsala

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var i går på AHK s tisdagsmeeting vid Ulva Kvarn, ett pitoreskt ställe straxt utanför Uppsala, och hade med mej Sukan, här kommer bilder på några moppar och trevliga grabbar, där fanns mycket att se bilar motorcyklar och så klart moppar.
Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där på översidan av bron och till vänster, andra huset har min kompis som jobbade på Nymans. Där har det skruvats Penta och Sachs :D
Skruvas väl fortfarande. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo jag såg dej nog med din dekaltrimmade suka :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag trodde att AHK-are kom fram och hälsade på besökare, men nästa gång måste du komma fram och hälsa, det var bara min son Conny som var med och han är inte farlig om man inte retar honom :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hIHI Nu är jag inte ahk.are längre, har gått ur den fiiina klubben :twisted: ,

jo men såg bara din moppe såg inte dig, men så har jag intyg på att jag är halvblind också :lol:

Hänger du med till Lohärad på söndag eller måste du gå i kyrka då? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lohärad låter intressant, vi får se, nej jag är inte heller medlem i den klubben som går i kyrkan på söndagar, kanske skulle behövas ibland, :oops: Fan ser du så dåligt jag satt ca 3,5 meter från dej, ca 1 meter från moppen, (men man ser det man vill sa den blinde) :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det många mopedister som körde? Ser ut att ha varit en kanondag :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, där på Ulva är det, folk som visar upp sina fordon på ett slags meeting, och det är varje Tisdag på sommaren, bilar motorcyklar och mopeder, Riktigt fina grejor, 8) föresten var har bilden i mitten tagit vägen :?:Bild

UBild
Bild

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.usploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar