<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gissa om jag e glad
Kom över en drömbil å i mitt drömskick dessutom!!
Påställd kördes den hem å går som en dröm har alltid varit i bruk..
Här skall ej ändras ngt annat än att originaltexten på sidorna ska dit igen i patinerat skick förståss..se å begrunda.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den va fin
Men komm ihåg, När du kollar oljan tag med dig trasan ut ur motorrummet.
Om inte, först blir det konstigt ljud och sedan blir motorn överhettad.
När trasan ligger i fläkten. (av erfarenhet) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanonfin doktorn!
Enda jag protesterar mot är backspeglarna....
Men härligt skick på den! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lt. Amos:Are you calling me an asshole, asshole? Ford Fairlane:No, I'm calling you an anus, anus. från filmen, fy faaaan va bra... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->å hoppsan det blev en liten kompis innan kvällen var till ända.. denna hade stått i närmare 10 år men startade snällt å kördes hem <!-- </EdIndex> --></div>
G-son skrev:Anus? Ptja, med de enorma fartresurserna finns det ju en risk att man blir påkörd bakifrån...
Härlig bil i alla fall!
tackar! nja fartresurserna var det inget fel på.. snubben var gammal bilmek å hade bytt knota i bägge bilarna..
sitter en 1500 i bussen med vxl-strömmare å 12v
å i bubblan sitter en 1600 å även den uppdaterad med 12v <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:clapping: Fullkomligt älskar sådana folkabussar !! Hade för många år sedan en sån med små fönster uppe på taket ......... <!-- </EdIndex> --></div>