Powermeet Västerås

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
ponras
Kontakt:

Powermeet Västerås

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte kika lite på marknaden på Powermeet. Nån som vet om det brukar finnas moppepryttlar? eller är det bara American style 8) ? <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aldrig varit på marknaden själv, men jag tror det brukar finns lite moppesaker också. Ska själv dit och kolla lite! :wink:

Bor ju själv i Centrum av Västerås, så det är inte långt till allt. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var där 2006, fann inget moppe relaterad då... och typ 90% av marknaden är nyproducerat china plast skyltar med elvis på <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har väl aldrig funnits nåt mopperelaterat på den marknaden, bara amerikanskt junk från 50-60-70 talet oftast nytillverkat afganistanskit <!-- </EdIndex> --></div>
Öryd

Inlägg av Öryd »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, ett år fanns det en gubbe dær med massa moppedelar.
Dock ær intrædet dit dyrt, 150kr. o parkeringen kosta en del den med. <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tar å kollar iaf. 100:- i morgon, torsdag. Parkering löser sig nog kostnadsfritt... Återkommer if Jag hitta nåt skoj :) <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Surt att dom tar inträde på en marknad, är det nytt för i år? Inte kul för säljarna.
Jag tar nog hojen och kollar på cruisingen på lördag kväll, har aldrig sett det spektaklet men nu är det kanske dax. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bryggaren skrev:Surt att dom tar inträde på en marknad, är det nytt för i år? Inte kul för säljarna.
Jag tar nog hojen och kollar på cruisingen på lördag kväll, har aldrig sett det spektaklet men nu är det kanske dax.
Tidigare år har vi veteranmopedister fått åka in gratis, men det är slut nu, så inga mopeder åker in där på området längre <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade en säljare som hade lite moppedelar, skriver ett inlägg i "Titta det här har jag köpt" tråden. Annars fanns det mängder av jänkarprylar, T-shirtsförsäljare, klädförsäljare, Slagstaglass från E-tuna fanns på plats. Å så förståss; Raggare :) <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
ecco

Inlägg av ecco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har alltid varit inträde för besökarna på swappen.
Säljarna betalar dock inget alls för att stå där.
Så länge som dom säljer det som Power Meet beslutat får säljas.
Kan ju säga att dom säljare som inte vill komma tillbaka blir snabbt ersatta av andra.
Väntelistan är låååång för att få plats där. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar