Idag fick vi besök av några forumanvändare från Robertsfors. De åkte iväg vid 16-tiden så de bör vara hemma igen vid 20-snåret. Bra kämpat i regn och rusk.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker jag ser dig Jossan sittande där bakom genom siktrutan på Raketen...
Ni ser ut att ha det iordning och jag börjar förstå hur det är ordnat. Ekonomibyggnaden ser ut att vara i två våningar med loge över och lada under. I ladan verkar det som ni inrett Raketbasens verkstad som du visar på sista bilden. Ja, vad ska man säga... Jag tycker ni är två tjejer värda att beundra och det ser ut som ni verkligen fixar det ni ger er in på. Det är kul med besök och ni fick nog en bra dag trots det ser ut som det regnar.
Själv har jag varit på veteranmarknad idag och det var faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Det är kul att komma ut på sån't där ibland... Nu väntar Motorns Dag i Målilla den första helgen i augusti och som slut brukar det bli veteranmarknad i Emmaboda i slutet av augusti eller början av september. Det är i samband med något PowerMeet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm jäkligt synd man har varit upptagen hela dagen... hade ju varit skitkul att få träffa gänget...får hoppas dom gör om svängen igen
kunde nog kanske höra en liten antydan till viktkompensation på mopparna... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju vi som ska tacka för kaffet fikat & korv & det jättetrevliga sällskapet , efter lite mindre mekaniska bekymmer halta vi oss hem... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja! Det var en riktigt trevlig dag på Raketbasen . Instämmer med zappa att det är vi som ska tacka för fika, mat å trevligt sällskap .
Bilder från resan kommer imorron . <!-- </EdIndex> --></div>
monarped ilo -53 2st
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När var ni hemma igen?
56:an - visst är det jag som syns bakom rutan och ordningen i garaget är det väl sisådär med. Men efter den här sommaren så borde det hunnit bli ordning och reda på torpet.
Ps. Jag har inte fått in rutin på hur jag ska hålla den nya filmkameran, så ha överseende med "skaket" på filmen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag blir sugen att vara med på liknande repor, till ett trvligt mål. Inspireread av lite potenta moppar. (jag skrev lite)
Fin och ljus verkstad
En stadig MC lyft skulle sitta fint. <!-- </EdIndex> --></div>