<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stannat som allt annat.. för mkt runt i kring hela tiden.. Bakhjulslagret rasade på min bruksis (Duett) så det blev till att fixa Ådin klar för besiktning medan jag väntar på en restad lagersats.
Efter att Audin gått rakt igenom besiktningen rasade framhjulslagret å vibrationerna måste ha pajat packboxen på utgående axel ( vxllådan började läcka som ett såll). Så nu står den som ett monument på jobbet å jag kör med jobb bilen å repar frenetiskt.
Far som ett jehu mellan Duett Audi samt Porsche för grabbens bil står även den, med paj bromsar sedan en månad tebacks. Den har vi Svarvat trummor å bytt belägg på men nu märkte vi vid luftning att cyllarna bak läcker.. Så det blir till att springa å kolla i alla kartonger som det står VW eller Audi på. För både bromscylindrar å trummor är märkta med VW symbolen å jag tror nog att söker man bland dom fabrikaten istället för Porsche så är nog priset liiite lägre..
Jo man måste ju även stuva bort alla hobbybilar/MC inför kommande istid. Sen är det ju kåken/gården som måste få sitt, å badrummet, å gillestugan, å alla garage, å stugan, , å ungarna, å hunden, å trubadurandet, å frun..nä just ja.. hon stack ju vad kan det ha berott på

<!-- </EdIndex> --></div>