ilogurra skrev:Nån som har nått tips på att få tillbaka suget på att skruva med mopparna?
Det har total dött, har tid, men sitter BARA vid datorn..
Känner mig liksom trött på det.
Hjälp sökes
Du kan börja med att städa upp ditt mekutrymme. Sen tar du och sorterar upp alla delar du samlat på dig genom åren. Har inget sug kommit då så går du tillbaka till datorn och moppesurfar benhårt i några timmar. Om inget hänt efter det så är det bara att annonsera ut hela rasket.
En snabbare variant är att köpa en Zundapp <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du Gurra så känns det i bland, även för mej, men om man hittar nått att göra på moppen så brukar det tända till igen, lite så där är det nog för alla ibland, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är likadan, men så åker man iväg på ett mopedmuseum eller privat samling o får ny gnista.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är inget man tvingar fram.
Själv brukar jag sälja iväg nåt som jag tröttnat på,köpa nåt skrot för nån hundring som man tror man kan göra nåt kul av.
Samla lite prylar som man tror passar.
Det brukar ge en hel del huvudbry,som är kul att lösa efter bästa förmåga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo. det går lite upp och ner.
Själv jobbar jag så mycket på somrarna, så att helt plötsligt är det höst.
Men jag brukar alltid se till att jag har något projekt inför hösten/vintern.
Och det här med rensa hyllorna och sortera, brukar vara en bra idè att komma igång. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv tycker jag att jakten på grejor är rolig. När allt är klart kan man sälja och börja om på nytt. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
ilogurra skrev:Nån som har nått tips på att få tillbaka suget på att skruva med mopparna?
Det har total dött, har tid, men sitter BARA vid datorn..
Känner mig liksom trött på det.
Hjälp sökes
Det är inte dej och mej det är fel på det är den här pissåthelvettesommaren som åskat, regnat och blåst bort....
Det är solen som saknats sedan juni. Solen och ljuset ger oss lust, kraft och energi som ska räcka över vintern.
.... och nu kommer mörkret och kylan smygande på oss. Mina "batterier" är inte laddade.
Håller med dej,sommaren var ju inte så fantastisk,skulle behöva åka utomlands men gillar inte o flyga o dessutom finns inte pengarna till det <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här årstiden får mopparna vila nu åker man ut i skogen och kollar lite på rally.Snart är det fart på vägarna runt Katrineholm. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja du Gurra återigen, ge inte upp, eller tappa sugen det finns så många tappade sugar, se på mej jag tappar inte suget trots Terror från slashasar utan bildning och förstånd. <!-- </EdIndex> --></div>