<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och farsan har surfat runt och ringt runt lite för att hitta en fram gaffel. Men det verkar som det inte går att hitta någon sån. Men jag har läst och tittat lite. Och visa säger att en suzuki k50 gaffel ska passa på en e-type.
Men så har jag läst att det inte passar heller.
Min fråga var om en suzuki k50 gaffel passar på en e-type?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är den just monterad och provkörd så det fungerar bra .men vist lite justeringa och mixtrande blir det .
he he ser för jävligt ut på bilden men går få det grymt bra och snyggt
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
hugge skrev:Jag och farsan har surfat runt och ringt runt lite för att hitta en fram gaffel. Men det verkar som det inte går att hitta någon sån. Men jag har läst och tittat lite. Och visa säger att en suzuki k50 gaffel ska passa på en e-type.
Men så har jag läst att det inte passar heller.
Min fråga var om en suzuki k50 gaffel passar på en e-type?
Det funkar jag har haft det <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har du ingen gaffel alls,eller har du en som är dålig? isåfall vad behöver du ?finns 2 olika gafflar, 73 har en modell,74-76 en annan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo jag har en som ligger i delar vet inte vilken den är till. Men det jag egentligen behöver är en gaffel krona, jag har någon annan konstig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är inte dom där benen 29mm? eller är det mitt minne som sviker,det där är gaffel till 74-76 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag mätte fel,de är 29 mm rör
Då har jag ju rätt grejer,men behöver själva styrkronan och öronen till lycktan. <!-- </EdIndex> --></div>