bing 17 mm sachs
bing 17 mm sachs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är de nytilverkade 17mm kyrkportarna något att ha eller är bing orginal bättre <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har både en gammal och en ny, men bara haft den äldre i en månad cirka.
Min erfarenhet är att den nya filterkonstruktionen är fulare, men bättre. Då den korta burken med filtret i bakkant inte levererar tillräckligt med luft, men då ska man veta att det är ett gammalt filter som jag inte rengjort ordentligt, kanske kan få bättre genomströmning på nåt vis.
Själva "huset" har jag inte märkt nån skillnad på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min erfarenhet är att den nya filterkonstruktionen är fulare, men bättre. Då den korta burken med filtret i bakkant inte levererar tillräckligt med luft, men då ska man veta att det är ett gammalt filter som jag inte rengjort ordentligt, kanske kan få bättre genomströmning på nåt vis.
Själva "huset" har jag inte märkt nån skillnad på. <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det finns en variant av luftburk som inte har filtret på sidan, utan baki. Ett stort runt filter är det. <!-- </EdIndex> --></div>Amarace skrev:Förstår inte vad ni menar med nya och gamla filterkonstruktionen? Med sidointag har väl ändå alltid funnits?
Original fanns det ju en insugsljuddämpare som skulle kopplas på den.
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
Och det förstår jag inte, handlar väl bara om olika marknader, för med sidointag är ju det gamla som satt på just "4,3hk", då tillsammans med insugsluddämpare.
Och den med inbyggt filter baki vet jag inte ursprung på, på den tiden jag själv var 15 stötte jag bara på den nån gång förutom att det var nån firma som sålde nya såna burkar.
Så jag undrar vari "Äldre" vs "nyare" kommer ifrån helt enkelt? <!-- </EdIndex> --></div>
Jo det vet jag, men ni benämnde ju det med sidointag som nytt, och det med filter baki som gammalt.Naeri skrev:Det finns en variant av luftburk som inte har filtret på sidan, utan baki. Ett stort runt filter är det.Amarace skrev:Förstår inte vad ni menar med nya och gamla filterkonstruktionen? Med sidointag har väl ändå alltid funnits?
Och det förstår jag inte, handlar väl bara om olika marknader, för med sidointag är ju det gamla som satt på just "4,3hk", då tillsammans med insugsluddämpare.
Och den med inbyggt filter baki vet jag inte ursprung på, på den tiden jag själv var 15 stötte jag bara på den nån gång förutom att det var nån firma som sålde nya såna burkar.
Så jag undrar vari "Äldre" vs "nyare" kommer ifrån helt enkelt? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har en bingkopia och den har filtret ut på sidan, och en äkta Bing och den är betydligt äldre, och till den är en burk med filtret där bak. <!-- </EdIndex> --></div>
Då är det jag som är ute o cyklar eller uttrycker mig dumt.Amarace skrev:Jo det vet jag, men ni benämnde ju det med sidointag som nytt, och det med filter baki som gammalt.Naeri skrev:Det finns en variant av luftburk som inte har filtret på sidan, utan baki. Ett stort runt filter är det.Amarace skrev:Förstår inte vad ni menar med nya och gamla filterkonstruktionen? Med sidointag har väl ändå alltid funnits?
Så jag undrar vari "Äldre" vs "nyare" kommer ifrån helt enkelt?
Jag har en bingkopia och den har filtret ut på sidan, och en äkta Bing och den är betydligt äldre, och till den är en burk med filtret där bak. <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt