<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser ut som nån mustang-gaffel,men övre kronan ser inte ut att passa,jämför den med bilden tture har tagit på sin NOS till e-type 74-76,jag tycker det ser ut som en sån,behöver ju en bättrebild uppifrån för att vara säker <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är inte sen e-type.den ser mer ut som tidig e-type och SM50. kolla om det är samma c/c mått mellan gaffelben uppe och nere,kan vara synvilla men det såg ut som det var olika uppe o nere. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Tunturigaffel på en stummis. Ser snarlika ut. Min fantasi är, att det tillverkades gafflar i en fabrik någonstans med olika varianter efter köparens behov.
Tunturigaffelns bitar passar i E-typens. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Jag har en Tunturigaffel på en stummis. Ser snarlika ut. Min fantasi är, att det tillverkades gafflar i en fabrik någonstans med olika varianter efter köparens behov.
Tunturigaffelns bitar passar i E-typens.
Är det inte så att både MCB och Mustang köpte framgafflar från Italien ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej inte gilera var och titta på min fel nedre och övre gaffelkrona gileras nedre är i alu. Däremot påminner övre om gilera. Tycker den påminner om etype <!-- </EdIndex> --></div>