<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har lite svårt att förstå vitsen med att äga fler mopeder än typ 5 st..
Var tänkt att hämta på söndag,hoppas att den är lika fin som det verkar, nu blir det att söka "motorkåpsplåtarna" nån som har tips..
("gubben" 58 år som sålde sa den stått uppe på en lagårdsvind i kanske 15 år (junsele), han morsa fick den -62 men tyckte det var lite jobbigt att lära sig köra, sen hade hans brorsa kört lite i ungdomen nere i byn & satt dit ställbart munstycke å sen förlagt motorplåtarna någonstans han inte minns nu typ 25 år senare...)
Festivalgul, gråvit, orginallack
2 - takts Sachsmotor. 50 cc cyl- vol. Fläktkyld. Kickstart. Effekt 1 hkr.
309 mil
Orginal däck
Startar på första kicken
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ärligt talat tror jag att jag ska ha den original förutom ställbart då, för det här med å trimma är ju rätt barnsligt... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis zappa vilket fynd... blir ju en smula avis en mycket ovanlig färg på den dessutom.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mjäää, den moppetypen ser ju ut som om man kört in i en laggårdsvägg
och på så sätt kom benskydden till...jag hade erbjudande om ett köp av
en lika fin som jag raaaatade, tur så man slapp få eksem i hjärtat.
Får säga som dom gamla grekerna - har man gjort ett misstag så kommer
resterande 99 som på en stentavla levererad av pontus pilatus....sorry. <!-- </EdIndex> --></div>