<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja motorn är ju definitivt Nsu och med en moped som har 26" så blir det automatiskt quicklyn. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oregonian_congratulations.gif Grattis 518-23, NRoos och Braxmatte! Rätt svar är NSU Ouickly, nästa vecka blir det svårare.
Varje söndagar klockan 20.00 kommer ny moped och mc-fråga.
Raketsport skrev: Grattis 518-23, NRoos och Braxmatte! Rätt svar är NSU Ouickly, nästa vecka blir det svårare.
Varje söndagar klockan 20.00 kommer ny moped och mc-fråga.
Kul! <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det var ett mycket bra initiativ och som kan pigga upp nu när vintermörkret kommer med sitt gastkramande grepp.....
Kanhända jag flikar in med någon liknande fråga men då mitt i veckan för att inte utöva otillbörlig konkurrens.
Angående mopedfrågan blev jag lite förvillad av tändstiftets värmetal. Det kan inte vara rätt för 0.8 hk motorn. När jag slutligen kom fram till lösningen uppdaterade jag med F5 och såg då att rätt svar förmodligen redan var givet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja trodde också på quickly,vet inte om det bara är dom som har bing 1/9/1 förgasare,letar näligen efter en sån åt en arbetskamrat. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ehh - så här i elfte minuten kan jag ju gissa på.....Nsu Kvikkli åsså ja.
Kanske även jag och min kompis kan leta fram några gamla typpapper så
kan även vi lägga in några förslag ni kan gissa på fast då mitten av mittiveckan
så att de inte blir otillbören konkurans <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:angel_grin: ÄÄÄsch int hadd du behövvt den gubben - hela forumet förstod ändå... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>