<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som vet vad det ska vara för strlk på originalmunstycket på Puch magnum jag har äntligen fått tillbaka cyllen/toppen som försvann på mitt hemmabygge! men upptäckte att jag måste ha lånat munstycket ngn gång i tiden..så om ngn vet storleken så kanske den spruttar igång igen å får sig en välförtjänt tvätt!
Här är ngr bilder på bygget för er som gillar att kolla..
Det mesta är homemade å jag gillar när det är tight å smått en Magnum avnjuter man helst ensam....
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade samma uppgifter som grannen i min svenska instruktionsbok, i min Amerikanska verkstadshandbok säger den Main Jet 84. Förmodligen hade den bättre effekt. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok.
jag får utgå från det..men jag har för mig att jag fick laborera å borra egna munstycken iom. ett annat avgas. Slutligen fick jag den att gå något sånär men kom då på att klämma ihop avgaspipen en aning å efter det gick den klockrent körde faktiskt ganska mkt med den lille å man satt rätt bra på den trots att den var liten. roligast var den på kurviga cykelbanor.
Den ska bli kul att prutta igång igen.
förresten vad anger dom för stift.. B6s eller? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade förgasare o cylinder från en magnum en gång, där var munstycket 82 minns jag, ioförsig kan den ju ha varit lite trimmad el annan cylinder helt enkelt.
56:an, kicken är samma som M50 Racing, för att man ska kunna kicka så måste kicken gå utanför fotpinnen (på Racing och Magnum alltså, men på dom Racing jag haft tycker jag kicken inte varit bra) <!-- </EdIndex> --></div>