Har satt dit snöblad och lagt på snökedjorna så nu är det bara att snön
kommer!
Om det är nån som ett insugsrör med tratt så hör gärna av er!

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kanske har det. Förklara lite närmare vad du menar och gärna någon bild. <!-- </EdIndex> --></div>carl76 skrev:Om det är nån som ett insugsrör med tratt så hör gärna av er!
Glöm inte kolla så det är tillräckligt med glykol/frostskyddsvätska i kylsystemet!carl76 skrev:Har köpt en bm 230 victor ,startar mycket lätt o har väldigt fint ljud!
kommer!
Dom ligger faktiskt lite fel på det närmsta däcket,men det brukar gå o fixa till när man kör lite,kedjorna är lite "slappa" så dom är inte såAmarace skrev:Viktor har nog det härligaste ljud som finnsNär man startar, "Njöp doom doom doom doom" (tänk er det som ljud ungefär
). Likaså belastar så den får gå på lågt varvtal och dra.
Ser ju ut att vara huffsat original också. Bra snöskottare det där.
Edit, är det kanske en synvilla, eller har du lagt på kättingarna fel? Ser ut att ligga emellan ribborna på däcket?
Har hållit på med det nu ett par dar,tog först ett prov o ställde i frysen,det blev rätt mosigt efter några timmar.Tömde ut en liter o fyllde på en liter koncenterad vätska.Tog ett nytt prov o ställde in men det blev likadant.56:an skrev:Glöm inte kolla så det är tillräckligt med glykol/frostskyddsvätska i kylsystemet!carl76 skrev:Har köpt en bm 230 victor ,startar mycket lätt o har väldigt fint ljud!
kommer!
Jag har grejer så du kan få servostyrning på den. Blir lite jobb men resultatet är mödan värd!
Kan ta ett kort på den,det är iallafall den som sitter bakom muggen som som står på huven.Den har tydligen ramlat av nån gång o blivit överkörd. <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev:Jag kanske har det. Förklara lite närmare vad du menar och gärna någon bild.carl76 skrev:Om det är nån som ett insugsrör med tratt så hör gärna av er!
Tack!Jag den är lättkörd,jag ahde en t24 innan men har bytt upp mej lite! <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Jag har kört en sån mycket på 50 talet jag jobbade på sommaren hos en bonde, den har ett underbart ljud när man drar på, mycket lättkörd förresten, GRATTIS till en fin traktor
Nu förstår jag vad du menar det är luftintaget och regnskyddet över luftrenaren.carl76 skrev:Kan ta ett kort på den,det är iallafall den som sitter bakom muggen som som står på huven.Den har tydligen ramlat av nån gång o blivit överkörd.56:an skrev:Jag kanske har det. Förklara lite närmare vad du menar och gärna någon bild.carl76 skrev:Om det är nån som ett insugsrör med tratt så hör gärna av er!
carl76 skrev:Har köpt en bm 230 victor ,startar mycket lätt o har väldigt fint ljud!
kommer!
Om det är nån som ett insugsrör med tratt så hör gärna av er!
Uploaded with ImageShack.us