<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte för jag är nån större Bokmal , men den här verkar bra..(har inte läst nåt av honom förut..) Annars har man mest läst sånt här i slutet... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Böcker är absolut inget för mig, föredrar motortidningar! Läser själv Gasoline. Vilken/ vilka läser du zappa? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norrbaggen skriver bra böcker! Håller på att läsa om hela serien om Harry Hole nu, börjar på bok 5 ikväll... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Prenumererar numera "bara" på, Street & strip åsså Power, strö köper nåt nummer av classic & liknande + Gasoline och köper ibland div amerikanska tidningar då man är in till Umeå, där det finns nåt som hette/heter Worldpress nånting, där det finns gott om utrikiska tidningar....
Prenumerera förut även på Wheels, Classic, Pontiac Enthusiast... <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Inte för jag är nån större Bokmal , men den här verkar bra..(har inte läst nåt av honom förut..) Annars har man mest läst sånt här i slutet...
Ser att Zlappa fått fram en bild på min motor som sitter i påntjakken, snygg å välbalanserad.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jasså på så vis!
Gasoline tidningarna har många sköna Old School byggen som passar mig i smaken galant! Läser även lite Classic Motor, Nostalgica mm. emmelan Gasoline för det är endast 6 nummer om året. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Classic Motor, Klassiker och Gasoline läses frekvent.
Ska vi snacka böcker kan jag inte annat än rekommendera serien "Det Mörka Tornet" av Stephen King.
Ett mästerverk i 7 delar, gissar på nånstans runt 2500-3000 sidor. Läste den ifjol och har nu börjat om igen. Helt fantastisk läsupplevelse. En skön blandning av fantasy, vilda western och science fiction. <!-- </EdIndex> --></div>