<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->på Tradyra för 185:- med frakt.
Ovalt insug ca 14 x 18 mm, motsvarar runt drygt 16 mm.
Anslutning 23 mm.
Choke.
Inte vet jag vad jag ska med den till men ska försöka prova den på något vid något tillfälle.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen aning. På första bilden skymtar en symbol som påminner om Försäkringskassans FK-symbol (vinkelhake med den nedåtpekande pinnen från ett K) http://www.forsakringskassan.se/
Förgasarsymbolen har också en vinkelhake fast den stående pinnen är längre men sedan är den nedåtpekande pinnen parallell med vinkelhakens.
Himla bra beskrivning va! Eller inte. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förgasare är mycket smidigare att använda om man kan få tag i munstycken till dom av någon anledning, och jag får en känsla att det kan bli lite pyssel med att hitta nått som passar i denna. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inga problem, som du ser sitter de skapligt till och är gängade som de brukar vara. Tror inte att de avviker från så många andra.
I värsta fall får jag ta till lödkolven och sedan mina munstycksborr. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den kostade ju inte så mycket så det blir nog bra om den funkar. Om inte så blir det bra ändå. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om tjugo år kostar nog en NOS sån där förgasare en par tusenlappar på tradera. när dagens tonåringar blivit återfallsmopedister.