Snälla kan inte någon person köpa denna!!

Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Snälla kan inte någon person köpa denna!!

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg den på blocket för ungeför 30sec sen och kan inte någon köpa den jag bor för långt därifrån, SNÄLLA

http://www.blocket.se/vi/20790781.htm?ca=11_s <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För er som bor söderut (låååångt)

http://www.blocket.se/vi/20783163.htm?ca=6_s <!-- </EdIndex> --></div>
turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->körmoped: vad menar du, vill du att nån ska köpa den åt dig eller bara att nån ska köpa den? :P jag bor i umeå men har inte råd själv tyvärr :( <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej att någon på forumet ska köpa den, den var härlig. visserligen letar jag efter en moppe men det är långt till umeå. Nu är den väl såld skulle jag tro <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*körmoped* du kan känna dig lugn för raketen nu :wink: den har fått ett nytt hem i örnsköldsvik hos mig, där den kommer att rulla precis som den är med sin härliga patina ska bara montera på den en pakethållare :) kommer att bli ett av dom häftiga inslagen hos nya moppeklubben moonriders mk slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skrev tyvärr fel namn på vår klubb den heter naturigtvis moonshine mk och inget annat.....ibland hoppar det in grodor när man skriver :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kanske inte var så fel " moonriders in the moonshine, snyggt va,
Va snällt av dej Raketaren att ge den stackars RAKETEN ett Mysigt hem med mycket moppekärlek. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jodå alf-johan moppen kommer definitivt till rätt hem...den kommer att brukas och åldras på rätt sätt, framförallt hammnar den ju inte på tradera som reservdelar som tyvärr allt för många fina moppar redan gjort :cry: denna ska bara få en del rundsmörjning sedan är det bara att köra igen :wink: dessutom behöver lorden lite stöd på husqvarnafronten slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Esso
Inlägg: 386
Blev medlem: 19 dec 2007, 00:00
Ort: Ö-vik

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oregonian_congratulations.gif Skoj att det var du som köpte den :!:
var själv lite sugen :drewl: men inte min spargris :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bastard_inside_sign Grattis Raketaren. Tänka sig, du har ju fler Husqvarnor än mig nu, så det kan bli staff_italiamac_fastidioso.gif En stiiilig ratbike är det iallafall. Vi får väl skaffa varsitt brännbollsträ nu och åka runt för att söka arbete 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja du lorden nu känns det ju som man är fullvärdig torped, mmm rimmar visst på moped evildevil får nog fixa ett basebollträfäste på den staff_36-1
ja du Esso min plånbok är ju inte stinnare den heller..men kan man rädda en gammal klenod så :roll: jag vill ju inte att så rara ärtor ska slaktas och plockas sönder av någon vettvilling blir nog en prima moppe av den där oxå :wink: ska försöka hitta en gammal tidsenlig dricka back eller unikabox att montera på den kommande pakethållaren för showens skull :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var ju bra sugen på den men det är långt till umeå. Jag kommer troligen köpa en Suzuki istället :clapping: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Jag var ju bra sugen på den men det är långt till umeå. Jag kommer troligen köpa en Suzuki istället :clapping:
Jag har en bit till pizzerian ... men inte väljer jag pölsa ifrån kylen för det ... :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HEHE kul, men det är bra med en moppe med billiga reservdelar om man ska ha den som en vardaglig moped,
Jag körde husqvarna men tröttnade på att trampa <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Sjödin
Inlägg: 2
Blev medlem: 24 mar 2009, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Sjödin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Önskar raketaren lycka till med sin "nya" moppe.
Frugan tar ner den på torsdag.

Det finns en motor extra med fyllt vevhus om man vill gå vidare i viktkompenserings träsket, blev impad av Jimmas isräser. Det är gjort med aluminium bitar som limmats och skruvats fast. Den har drev i ställe för rem. Hade lite planer för den gammle, men det är ju allt anne å. Ingen cylinder och kolv, förgasare.

Även en uträknad pipa, men den sitter på packen nu. Hör av dig om det finns intresse av den.

Mvh Sjödin. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar