Dagens fynd

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

Dagens fynd

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Nej dom är inte till salu, endast bytesobjekt kan vara intressant, pengar köper man bara öl för.

Bild

Dessutom en enpetare av fabrikatet Frej, som jag inte fick med mig idag. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Det var ett fynd, Tompa! Jaha, vad behöver du då? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->passar dom månne till min 1140 ? ser ut som samma nyans .. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom där är till 1148 och 1149. DSå de passar inte till 1140, tyvärr. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan inte vara mkt som skiljer?kanske ngn liten vinkel i bakkant men den borde täckas av den där ramplåten som jag inte heller har.
jag råkade köpa två kåpor som låg ovanpå varann. Å det visade sig att den ena är till den modellen med hva motorn. Men även den kåpan är i stort sett likadan det är bara lämnat lite mer plåt runt motorn. Jag tror att Crescents porthålskåpor är i stort sett likadana allihop. (pressad i samma form) men bara lite olika skärningar i ytterkanter samt olika cromringar. med tanke på vad det kostar att ta fram ett pressverktyg så tror jag att crescent snikade i det fallet..Verkar ju inte så logiskt att plöja ner en massa pengar för en så liten förändring.kör nu (i brist på dom rätta) med porthåls kåpor på min 1126k å det passar bara bra. den hade inte ens porthålskåpor som original. men men bara en tanke.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar