Gaaaahhhhhh!!!!
-
Gaaaahhhhhh!!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade äntligen några timmar över att peta dit membrancyllen på flakan. Ivern steg ju närmre jag kom provstart, och vad händer......
Jag bröt av kolvringshelvetet. Jag bor ju inte direkt bredvid en moppeaffär, så det blir väl till att beställa och vänta, och vänta, och vänta, och, ja ni förstår. Jag ska skjutsa käringen till Borlänge i morgon förmiddag, men då är väl allt stängt förstår jag. Men om det mot förmodan finns någon Borlänge-bo som läser detta och har kolvringar storlek 41 X 1,5 liggande på hyllan får ni ju gärna höra av er. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag bröt av kolvringshelvetet. Jag bor ju inte direkt bredvid en moppeaffär, så det blir väl till att beställa och vänta, och vänta, och vänta, och, ja ni förstår. Jag ska skjutsa käringen till Borlänge i morgon förmiddag, men då är väl allt stängt förstår jag. Men om det mot förmodan finns någon Borlänge-bo som läser detta och har kolvringar storlek 41 X 1,5 liggande på hyllan får ni ju gärna höra av er. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det var ju ändå värre än mitt problem.
Men det är väl fanken, att när man väl kommer sig för att fixa något så bara jävlas det. Moppen står i garaget så bilen får stå ute i kylan tills nya ringar fixas. Man blir väl måttligt populär när kärestan ska ha bilen en morgon när det är -25 ute. <!-- </EdIndex> --></div>
Men det är väl fanken, att när man väl kommer sig för att fixa något så bara jävlas det. Moppen står i garaget så bilen får stå ute i kylan tills nya ringar fixas. Man blir väl måttligt populär när kärestan ska ha bilen en morgon när det är -25 ute. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får väl ta skidorna http://www.youtube.com/watch?v=yZ67YkaSHeQ hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ta de försiktigt med nya ringarna nu så de inte blir vredesutbrott under kvällen!! <!-- </EdIndex> --></div>äckelpekkasin skrev:Fick dom idag.![]()
![]()
Heder och många många tack!!
Jag ska klämma på det i kväll och förhoppningsvis ta en provtur
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Monterat och klart och går som en dröm
.
Ska bara dreva om så den inte varvar så mycket. Hann inte göra det i kväll då min son nästan ryckte den ur näven på mig, packade flaket och gav sig ut på älven för lite angling efter lake. (och säkert lite buskörning också, trots mina förmanande ord om inkörning). Hoppas att den överlever kvällen så pappa får prova också
.
Supertack än en gång till Hillbilly för kolvringarna
. <!-- </EdIndex> --></div>

Ska bara dreva om så den inte varvar så mycket. Hann inte göra det i kväll då min son nästan ryckte den ur näven på mig, packade flaket och gav sig ut på älven för lite angling efter lake. (och säkert lite buskörning också, trots mina förmanande ord om inkörning). Hoppas att den överlever kvällen så pappa får prova också

Supertack än en gång till Hillbilly för kolvringarna

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gissar att du borrat membrancylindern till 41mm?
Ger det nån extra effekt, för jag gissar också att den är otrimmad i övrigt?
Jag har en membrancylle och funderar på att borra pga repor. Därför undrar jag om det gör någon skillnad att gå upp till 41mm? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har en membrancylle och funderar på att borra pga repor. Därför undrar jag om det gör någon skillnad att gå upp till 41mm? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Klart det gör cc ger styrka <!-- </EdIndex> --></div>Rocket Scientist skrev:Jag gissar att du borrat membrancylindern till 41mm?
Jag har en membrancylle och funderar på att borra pga repor. Därför undrar jag om det gör någon skillnad att gå upp till 41mm?