<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag har våren definitivt kommit till Uppsala +15,6 här i Almunge Hur långt har den komit hos er? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ibland tycker jag inte alls om dig Affe, såna här inlägg är orättvisa , här är det runt noll, kanske ett par plus <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag fredag +15.2 soligt nästan ingen snö kvar isen på vänern börjar töa bort ska vara varmt hela helgen så det får bli en tur på moppen
mvh HillBilly <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Skåne är det 15 grader och solsken.Var ute och klippte gräset i dag,i morgon blir det en tur på F50,n <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Robban: Ibland känner jag att jag bor i helt fel del av Sverige, ditt inlägg gör det inte lättare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte tittat på termometern, men var ute i t-tröja idag. I Västerås såg jag en som gick i kortbyxor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm häller nog med lorden... känns som den här änden ligger lite för nära nordpolen just nu... mmm klippa gräset är nog inte aktuellt här förrän snöeländet töat bort... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja sjäv var jag en snabbis till stugan (ca 1mil) där låg snödjupet närmare 80cm mitt på gräsmattan..inget läge för gräsklipparen mao.
men man slipper iaf. paniken med garageprojektet när man vet att det ändå inte går att åka moppe eller strutta runt i govädret utanför.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:( är det bara vi som har ca 20cm snö kvar? Nåja, vägarna har precis tinat upp, men på gården är det eländigt. Det till och med snöade lite idag, men det hjälper till för att tina upp den gamla snön.
Jag har ändå trotsat vädret och kört 1256'an idag. Efter 1000-tals små isbitar i 50 knyck, så man var uppfriskade röd i nyllet då man kom in.
Kul var det i alla fall, men "Championjonen" är inte grann att se på längre. Leran frös fast på en gång. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nää Affe du som aldrig åker moppe, de va 1 månad sen vi börja vår säsong här nere. men du som bara åke datamoppe får väl vänta nåra månder till <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa vad är problemet, om du vill frysa om näsan är det ditt problem, åker i dag
Detta är en form av åldersdiskriminering, En gammal man kanske inte vill sitta kallt ni som garvar åt detta fråga er far. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag i solskenet var jag ute och åkte i jeans och t-shirt, ganska härligt.
Tycker synd om er att ni har snö fortfarande. <!-- </EdIndex> --></div>