vår

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

vår

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag har våren definitivt kommit till Uppsala +15,6 här i Almunge Hur långt har den komit hos er? :?: :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ibland tycker jag inte alls om dig Affe, såna här inlägg är orättvisa :D , här är det runt noll, kanske ett par plus :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dessutom en jäkla massa regnblask oxå slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
HillBilly
Forumsponsor

temp

Inlägg av HillBilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag fredag +15.2 soligt nästan ingen snö kvar isen på vänern börjar töa bort ska vara varmt hela helgen så det får bli en tur på moppen
mvh HillBilly <!-- </EdIndex> --></div>
Glad skit
Robban

Inlägg av Robban »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Skåne är det 15 grader och solsken.Var ute och klippte gräset i dag,i morgon blir det en tur på F50,n <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Robban: Ibland känner jag att jag bor i helt fel del av Sverige, ditt inlägg gör det inte lättare :hide: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte tittat på termometern, men var ute i t-tröja idag. I Västerås såg jag en som gick i kortbyxor :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm häller nog med lorden... känns som den här änden ligger lite för nära nordpolen just nu... :( mmm klippa gräset är nog inte aktuellt här förrän snöeländet töat bort... :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja sjäv var jag en snabbis till stugan (ca 1mil) där låg snödjupet närmare 80cm mitt på gräsmattan..inget läge för gräsklipparen mao.
men man slipper iaf. paniken med garageprojektet när man vet att det ändå inte går att åka moppe eller strutta runt i govädret utanför.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:( är det bara vi som har ca 20cm snö kvar? Nåja, vägarna har precis tinat upp, men på gården är det eländigt. Det till och med snöade lite idag, men det hjälper till för att tina upp den gamla snön.
Jag har ändå trotsat vädret och kört 1256'an idag. Efter 1000-tals små isbitar i 50 knyck, så man var uppfriskade röd i nyllet då man kom in. evildevil
Kul var det i alla fall, men "Championjonen" är inte grann att se på längre. Leran frös fast på en gång. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nää Affe du som aldrig åker moppe, de va 1 månad sen vi börja vår säsong här nere. men du som bara åke datamoppe får väl vänta nåra månder till <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa vad är problemet, :?: om du vill frysa om näsan är det ditt problem, åker i dag :evil:
Detta är en form av åldersdiskriminering, En gammal man kanske inte vill sitta kallt ni som garvar åt detta fråga er far. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vår :?: Nej inte här! :freakin mad: Ser ut så här hos mig :cry:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Huga va vitt Hav förtröstan unge man våren är på väg har dom sagt. var så säker :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag i solskenet var jag ute och åkte i jeans och t-shirt, ganska härligt.
Tycker synd om er att ni har snö fortfarande. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar