Gula Faran

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pierre

Gula Faran

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Det började med en tom ram som jag köpte av mona /josefine
allt efter som delarna kom in så började den ta form i huvudet hate-wall.gif hur den skulle se ut i det verkligheten. Ska konkurera med posten hade jag tänkt staff_gemini-1.gif man har ju skrämt upp :laserswords: nu så att ha får skynda på så att han inte torkar fast i farten
Bild

Bild
Färgen är mäst lik den första bilden
Bild
Den sista bilden får ni ta som ni vill
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gula Faran, Kicks ass! :headbang: :cool2: :clapping: Den blir riktigt snygg!

:lol: tröjan!!!...staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjusigt compact3 tröjan rockar fett :headbang: staff_gemini-1.gif
verkar som det kommer att gå i gult och grönt i Rundvik i år...förlåt gult till att börja med...det gröna lär det ju dröja ett tag till innan vi ser :laserswords: :bike_pedalare: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild Jo den blir tjusig, och väldigt gul, synd att bilderna inte visar hur gul den verkligen är Bild
Tillsammans med Raketsportornas blå och Grymmen så kommer det att likna regnbågen på sommarens träffar. Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D det blir som svenska flaggan gul och blå :headbang: 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I bland vill man faktiskt bo i norrland , inte för myggen, men alla coola moppar och trevliga mäniskor, :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alf-Johan: Du och andra är välkomna upp och delta i nån av våra kommande klubbaktiviteter. Kanske en semestertripp kan kombineras? :D <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillade tröjan hehe. Kul att det blev en klubb tillslut. synd att man inte kan vara med :( <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klubben ska väl åka neråt på en träff nån gång ?? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, vi har prata om att komma ner. Mellsta är jätteintressant, men det är synd att det bara är två veckor mellan den träffen och DAK. Det blir en himla massa mil för oss Västerbottningar.
Något annat tips? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->8) En fin vår dag som i dag tar man fram den röda compacten för att köra med den startar på 1 kicken :shock: har aldrig hänt förut 2-3 gånger har man fått kicka den innan den startar sen bär det i väg med den jag tycker att den känns orkes lös på nåt sätt :snooze: som den inte hade riktigt vakna upp från vinter dvalan oregonian_mornincoffee.gif . sjustera in tändningen den blir bättre :hmm: . börjar att undersöka mer om tändningen upp täcker att det är inte lönt forsätta svängjulet glappar 3-4mm i sidledes :evil: brytarn levde ett eget liv det är bara att riva motorn :UH: och byta ramlager i den hux flux fick man 3 moppar att meka det var bara 2 från början cocos_acc.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:? Det är så drygt när man får det där lilla extra projektet som man egentligen inte har tid med... Hoppas det går bar i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
compact3 skrev:bara att riva motorn och byta ramlager i den hux flux fick man 3 moppar att meka det var bara 2 från början
Surt! det brukar bli så dyrt när man öppnar en motor :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:evil: japp 850:- surt förvärvade slantar :evil: åt skogen man kunde ha fått lägga på nåt annat i stället <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fy evildevil sa han som drack bläck <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar