<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag planerar att köpa en veteran (moped) men är inte säker på vilken modell jag ska välja! Jag hoppas på att ni hade några förslag! min budget ligger på runt 5000 kr , jag vill ha en moped som sticker ut lite ur mängden.. Jag räknar inte med någon 100% orginal eller fint renoverad, men körbar och fin! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det klart du skall ha en Zündapp att jobba med, bra motorer. Det finns mycket att välja på när det gäller Zündapp. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja de är klart! har faktist funderat på en Zündapp-gs-75, men plånboken räcker INTE till <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vill du sticka ut i mängden ska du köra ngt sånt här..
Annars så är ju påhängarna lite udda sen finns det ju gamla godingar som Cr2000 å Monarscoot men dom är rätt vanliga numera. Det beror ju även på vad du är intresserad av för moppe typ: MC-moped med limpa (Zundapp)
eller gubbmoppestuk (apollo mfl.) kanske ett skrangligt cykelstuk mod: Novolette/Autoped.. <!-- </EdIndex> --></div>