Någon med bra förslag?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Emilwaldner
Kontakt:

Någon med bra förslag?

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag planerar att köpa en veteran (moped) men är inte säker på vilken modell jag ska välja! :oops: Jag hoppas på att ni hade några förslag! min budget ligger på runt 5000 kr , jag vill ha en moped som sticker ut lite ur mängden.. Jag räknar inte med någon 100% orginal eller fint renoverad, men körbar och fin! :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Ricky

Inlägg av Ricky »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->med den här kommer du sticka ut ur mängden iallafall :)

http://www.blocket.se/goteborg/Crescent_Compact_38973772.htm?ca=11&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, jag såg den innan.. thumb_up Men har tänkt mig något liiiiiitte mer "seriöst" 8) <!-- </EdIndex> --></div>
SM6WXA
Kontakt:

Zündapp

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det klart du skall ha en Zündapp att jobba med, bra motorer. Det finns mycket att välja på när det gäller Zündapp. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja de är klart! har faktist funderat på en Zündapp-gs-75, men plånboken räcker INTE till :( corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vill du sticka ut i mängden ska du köra ngt sånt här..
Bild

Annars så är ju påhängarna lite udda sen finns det ju gamla godingar som Cr2000 å Monarscoot men dom är rätt vanliga numera. Det beror ju även på vad du är intresserad av för moppe typ: MC-moped med limpa (Zundapp)
eller gubbmoppestuk (apollo mfl.) kanske ett skrangligt cykelstuk mod: Novolette/Autoped.. <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn, vad är det där för skapelse? Nån Partnerklon? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://mo-ped.se/mopoja/invamopo.htm
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aldrig sett den kåpan+tak förut :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, jävligt cool :shock: men min budget är inte tillräcklig :( <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar