<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så nu var det ju bara att leta upp ett objekt ,jag hitta två stycken.En var helrenoverad och en som stod ute på Muskö .
Så det blev en tur ut till Muskö samtidigt som målarkludden var där
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Surfade runt lite i dag och hitta en bild på Sm50,an tagen av någon tidigare ägare. lite kul han skulle tydligen heta Nisse
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rev ner framgaffeln i dag o vad hitta man ,jo typ 2 dl vatten o helt otroligt nog så var rören i grymt bra skick .
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Din gamla tank skulle sitta som en smäck på min snacka med en plåtslagare han sa att det var mellan 5-10 timmar att rikta ut ful bulan . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som ni såg så var ena fästet för skärmstagen trasigt .så i dag fick jag smida lite .så det blir lite svetsa för ture i morgon
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den oljan såg ju ut som den man brukar hälla av Sachsmotorer ju, inget fel på den...
Snyggt jobb med skärmfästet! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du säger lik ja säger bruksmoped, men med tanke på va du utför med dina
objekt så kan ja hålla med om att de är lite av ett lik jämnt imot de andra <!-- </EdIndex> --></div>