Lasses EFS: Fortsatt konstigt fenomen på fullgas

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Glöm inte att provsmaka innan start! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En grogg som granterat tar bra...7,5% Päroncider 20 + Vodka 55 + Vodka 65 = ca. 140 % <!-- </EdIndex> --></div>
sachs

Inlägg av sachs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan man få receptet :?:
skulle vara spänande och se om det blir någon skilnad med anan bensin i din gamla 5/5 hk :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
sachs skrev:kan man få receptet :?:
skulle vara spänande och se om det blir någon skilnad med anan bensin i din gamla 5/5 hk :roll:
Åker du 1hästars :?: (5/5=1)

Svårt att blanda rätt, det har med både lufttryck , luftfuktighet och temperatur att göra...
För mycket nitro är inte bra heller för då pratar vi inte OM det smäiier utan NÄR :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Braxmatte skrev:
sachs skrev:kan man få receptet :?:
skulle vara spänande och se om det blir någon skilnad med anan bensin i din gamla 5/5 hk :roll:
Åker du 1hästars :?: (5/5=1)

Svårt att blanda rätt, det har med både lufttryck , luftfuktighet och temperatur att göra...
För mycket nitro är inte bra heller för då pratar vi inte OM det smäiier utan NÄR :shock:
:mutt:

Kör man med mycket Nitro måste man "köra ur" mååtårn med vanlig soppa, annars rostar lagren :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse?? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Hasse skrev:Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse??
Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykel :wink:
Nu är jag less på det.... fast den är mindre och lättare än en KS50 :roll: (och född med en 50cc måtåår 8) ) <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

Lasse väss skrev:
Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykel :wink:
Nu är jag less på det.... fast den är mindre och lättare än en KS50 :roll: (och född med en 50cc måtåår 8) )
Jag har två med mig. Du kan få låna en! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Lasse väss skrev:
Nu är jag less på det.... fast den är mindre och lättare än en KS50 :roll: (och född med en 50cc måtåår 8) )
skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

NiklasHögberg skrev:
Lasse väss skrev:
skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!!
Ja för helvete gaaaaaaasa och visa vem som bestämmer 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

alf-johan skrev:
NiklasHögberg skrev:
Lasse väss skrev:
skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!!
Ja för helvete gaaaaaaasa och visa vem som bestämmer 8)
Klart att det är lätt att sura när man inte hänger med... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Hmm

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vad ska man säja....vi lever i ett fritt land vill ja mena. Å alla gillar inte vad jag säger...men dom kanske inte förstår mig rätt & tvärs om.

Jag tänker då inte sluta kommentera + lägga in saker på Raketsport då jag tycker det är en trevlig sida med massa trevliga mäniskor.
Varför då haka upp mig på nån som inte tycker lika eller kallar nåt lillmotorcykel...den måste ju lida mera av det själv...heeheh

Det är väl tur att vi inte tycker lika....vem f*n vill äta makroner varje dag...det finns dom som vill göra det...
Okje jag låter dom gärna göra så...HeHe Jag tänker inte äta makaroner varje dag ifa....***L***.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar LasseVäss:s projekttrådsnamn...
"Genomföra debut med den portugisiska" slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan feltolkas :angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Berätta mera sachsmekarn :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar