Lasses EFS: Fortsatt konstigt fenomen på fullgas
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
(5/5=1)
Svårt att blanda rätt, det har med både lufttryck , luftfuktighet och temperatur att göra...
För mycket nitro är inte bra heller för då pratar vi inte OM det smäiier utan NÄR
<!-- </EdIndex> --></div>
Åker du 1hästarssachs skrev:kan man få receptet
skulle vara spänande och se om det blir någon skilnad med anan bensin i din gamla 5/5 hk

Svårt att blanda rätt, det har med både lufttryck , luftfuktighet och temperatur att göra...
För mycket nitro är inte bra heller för då pratar vi inte OM det smäiier utan NÄR

- Lasse väss
- Forumsponsor
Kör man med mycket Nitro måste man "köra ur" mååtårn med vanlig soppa, annars rostar lagren
Braxmatte skrev:Åker du 1hästarssachs skrev:kan man få receptet
skulle vara spänande och se om det blir någon skilnad med anan bensin i din gamla 5/5 hk(5/5=1)

Kör man med mycket Nitro måste man "köra ur" mååtårn med vanlig soppa, annars rostar lagren

- Lasse väss
- Forumsponsor
-
Jag har två med mig. Du kan få låna en! <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykelHasse skrev:Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse??
Nu är jag less på det.... fast den är mindre och lättare än en KS50(och född med en 50cc måtåår
)
-
skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!! <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykelHasse skrev:Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse??
Nu är jag less på det.... fast den är mindre och lättare än en KS50(och född med en 50cc måtåår
)
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
- alf-johan
- Forumsponsor
Ja för helvete gaaaaaaasa och visa vem som bestämmerNiklasHögberg skrev:skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!!Lasse väss skrev:Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykelHasse skrev:Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse??
)

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Klart att det är lätt att sura när man inte hänger med... <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Ja för helvete gaaaaaaasa och visa vem som bestämmerNiklasHögberg skrev:skit i vad de andra gnäller om. varva ur racern o visa vart skåpet ska stå!!Lasse väss skrev:Klar är den,absolut !! men jag åker inte för att alla kallar den motorcykelHasse skrev:Har du lillmotorcykeln klar för racet nu Lasse??
)
Hmm
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vad ska man säja....vi lever i ett fritt land vill ja mena. Å alla gillar inte vad jag säger...men dom kanske inte förstår mig rätt & tvärs om.
Jag tänker då inte sluta kommentera + lägga in saker på Raketsport då jag tycker det är en trevlig sida med massa trevliga mäniskor.
Varför då haka upp mig på nån som inte tycker lika eller kallar nåt lillmotorcykel...den måste ju lida mera av det själv...heeheh
Det är väl tur att vi inte tycker lika....vem f*n vill äta makroner varje dag...det finns dom som vill göra det...
Okje jag låter dom gärna göra så...HeHe Jag tänker inte äta makaroner varje dag ifa....***L***..
Jag tänker då inte sluta kommentera + lägga in saker på Raketsport då jag tycker det är en trevlig sida med massa trevliga mäniskor.
Varför då haka upp mig på nån som inte tycker lika eller kallar nåt lillmotorcykel...den måste ju lida mera av det själv...heeheh
Det är väl tur att vi inte tycker lika....vem f*n vill äta makroner varje dag...det finns dom som vill göra det...
Okje jag låter dom gärna göra så...HeHe Jag tänker inte äta makaroner varje dag ifa....***L***..

- SachsMekarn