<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var billig renovering 850 kr
Jag bytr oftast vevstake kopplingslager ramlager p boxar lagerrullar p box utg axel lameller och bussningen till kopplingsaxeln. Oftast ids jag inte byta stake utan jag byter hela axeln till top racing, den är starkare och tål mera varv. På den axeln fodras mera presstryck för att dela medans orgina nästan rammlar isär. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Det var billig renovering 850 kr
Jag bytr oftast vevstake kopplingslager ramlager p boxar lagerrullar p box utg axel lameller och bussningen till kopplingsaxeln. Oftast ids jag inte byta stake utan jag byter hela axeln till top racing, den är starkare och tål mera varv. På den axeln fodras mera presstryck för att dela medans orgina nästan rammlar isär.
Till vilken nytta . Man byter det som är utnött inte det som är helt
nu blev det ramlager packboxar kolv packning dåligt på den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp då blev den färdig till slut första provturen idag på den
Den gick i gång på 2 kiken med tanke på att motorn inte ha gått
på tre år (fick motorn av en som skulle skicka den på returmarknan)
få ta och kolla upp motorn i vinter på den
Bilder kommer snart <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp Esso det blir den Gule och Röde här i från .
Tack Amazon_jerka och Josefine
Lorden Navborstarna är köpt på Tradera <!-- </EdIndex> --></div>