<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ger bild åt ordet ugliness (ursäkta skoja bara ) Ps inte extraknäcker Dr novolette i Mythbusters?(Adam) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dr Novolette körde med ett fult knep igår kväll.Försökte lura av mej den vita Skoteretten när jag intagit rusdrycker Men den gubben gick inte Så här gick de förresten när ja cykla hem från festen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nää så var det inte så fort jag såg bilder på redbull/vodka i STORA glas å när det sedan blev en massa felslag i sms.en så avslutade jag behandlingen omgåeende. Man får ju enligt doktorns lag ej utnyttja påverkade patienter. Men jag fortsätter min behandling under morgondagen <!-- </EdIndex> --></div>
Jo,husvagnen är fin utanpå men jag tror knappast man skulle överleva en natt i den utan bestående men Brukar hota barnen att jag ska låsa in dom i den när dom varit odygdiga <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen skrev:Än så länge verkar den inte drabbad av "skoterettförbannelsen" som verkar drabba måna skoterettägare fast å andra sidan har jag inte hunnit köra den så mkt än
Jag kan skicka över lite, har ett rejält överskott av den... :laserswords: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen skrev:Än så länge verkar den inte drabbad av "skoterettförbannelsen" som verkar drabba måna skoterettägare fast å andra sidan har jag inte hunnit köra den så mkt än
Jag kan skicka över lite, har ett rejält överskott av den... :laserswords:
Nä tack ja klarar me så bra ändå...dessutom är ju min andra Skoterett smittad av Skoterettinfluensan <!-- </EdIndex> --></div>