Råkade köpa en Skoterett :-/

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Ni börjar kunna ha rätt många teman!!
Den vita Skoteretten var fin. Kan man få se större bild på nyförvärvet?
Här kommer en bild:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->& här är Dr Novolette & Alabamamannen poserande framför Skoteretterna :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just d bild j-vuln :freakin mad:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fan va fult med otonade brillor staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ger bild åt ordet ugliness :lol: (ursäkta skoja bara :oops: ) Ps inte extraknäcker Dr novolette i Mythbusters?(Adam) staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo men dokorn har sagt att man får inte ha mörka glas i mulet väder.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jättekul att få ansikten till namnen! Blir det skoterett-tema till Nostalgi caféet nu?
Kultig husvagn! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja..vi får se om alabamamannen släpper till.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pallar dom att dra husvangen efter sig staff_gemini-1.gif ser tungt ut <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dr Novolette körde med ett fult knep igår kväll.Försökte lura av mej den vita Skoteretten när jag intagit rusdrycker :drunken: Men den gubben gick inte evildevil offtopic Så här gick de förresten när ja cykla hem från festen :bike_pedalare: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nää så var det inte :roll: så fort jag såg bilder på redbull/vodka i STORA glas å när det sedan blev en massa felslag i sms.en så avslutade jag behandlingen omgåeende. Man får ju enligt doktorns lag ej utnyttja påverkade patienter. Men jag fortsätter min behandling under morgondagen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Raketsport skrev:Jättekul att få ansikten till namnen! Blir det skoterett-tema till Nostalgi caféet nu?
Kultig husvagn!
Jo,husvagnen är fin utanpå men jag tror knappast man skulle överleva en natt i den utan bestående men :shaking shocked: Brukar hota barnen att jag ska låsa in dom i den när dom varit odygdiga :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

Alabamamannen skrev:Än så länge verkar den inte drabbad av "skoterettförbannelsen" :shock: som verkar drabba måna skoterettägare fast å andra sidan har jag inte hunnit köra den så mkt än :hmm:
Jag kan skicka över lite, har ett rejält överskott av den... :evil: :laserswords: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

JanneHagnell skrev:
Alabamamannen skrev:Än så länge verkar den inte drabbad av "skoterettförbannelsen" :shock: som verkar drabba måna skoterettägare fast å andra sidan har jag inte hunnit köra den så mkt än :hmm:
Jag kan skicka över lite, har ett rejält överskott av den... :evil: :laserswords:
Nä tack :hmm: ja klarar me så bra ändå...dessutom är ju min andra Skoterett smittad av Skoterettinfluensan :cold: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men goa doktorn kan vi inte starta en sm-50 klan oxå snart...nästan läge för det... :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar